View Single Post
Stary 20-11-2011, 00:09   #225
wilhelm
ford::advanced
 
Avatar wilhelm
 
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Michal, nie nagralem bo poszedl waz na wyjsciu z turosprezarki (byl nie orginalny) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Do tego mometu na odpietym wezyku z gruszki (nie dawalem zadnych sprezyn tylko sciagnolem wezyk !!!!)

Miezone na wyjsciu z turbosprezarki (nie na kolektorze dolotowym) i 5tym biegu !!!

I teraz jezdze na takim doladowaniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

1500obr - 1.00 bar (jak tylko osiagnie 1.5bar mam zero dymu )
2000obr - 2.00 bar
2500obr - 3.00 bar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak 3bary !!!!!!!!!!!!!
3000obr - 3.00 bar
3500obr - 2.75 bar
4000obr - 2.50 bar
4500obr - 2.00 bar ( ale to juz limiter obrotow sie udzielil )

Co daje orietacyjny max przeplyw 27Ib/min (ponad 200g/sec) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Fabryczny MAF sie skaczyl na 142g/sec Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Max obroty wirnika turbosprezarki okolo 200tys./min niema tez zadnych niepokojacych dzwiekow z turbosprezarki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

220KM da sie zrobisc bez problemu na tej turbinie przy AFR 20:1 wiec EGT pozostaje na ludzkim poziomie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak zwykle dużo pytań... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.





Silnik jest w stanie pochłonąć tyle powietrza? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Czym się różni doładowanie na wyjsciu z turbo od tego mierzonego w kolektorze?

Piszesz że fabryczny MAF skończył się na 142g/s, nadal masz go w aucie a te wartości które podajesz są szacunkowe?

Do czego właściwie jest potrzebny MAF w naszych silnikach i czy spełnia nadal jakąś funkcję jak ma się swapa na stałą geometrie? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co sądzisz o tym zestawie rurek silikonowych FORGE do mondziaka?

Czekam na jakiś filmik 0-100 albo 0-200 na tym setupie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wilhelm jest offline   Odpowiedź z Cytatem