Cytat:
Napisał Pastoo
Cytat:
Cytat:
Napisał jacekzom
Napisał jacekzom Zobacz post
Co Ty z tym ''climatronikiem''? To jest przecież układ w koncernie VW. Typowy ''Volgswagenizm''
|
Jacekzom, proszę, wrzuć na luz. Używam sformułowania climatronik, bo tak jest szybciej i krócej. Ważne, że wszyscy wiedzą o co chodzi (o automatyczną klimatyzację). Po co powielać bilion razy wyrażenie: klimatyzacja automatyczna? Szkoda czasu, miejsca i klawiatury. Może zaczniemy pisać Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa DEATC? W końcu tak nazywa się klimatyzacja automatyczna wg nomenklatury Forda...
|
a czy chcac kupic buty do biegania idziecie po obuwie sportowe przeznaczone do biegania czy tez po adidasy, nawet jesli to mialaby byc puma czy kappa?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a uzywajac komorke macie na mysli telefon, czy komorke na narzedzia czy tez kloake???
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
na innych forach tez sie uzywa formy klimatronik (z naciskiem pisania przez k) jako synonim klimatyzacji automatycznej. i mysle ze ta nazwa weszla juz do powszedniego uzycia... nie ma co sie spierac...
a co do automatyzacji to podobnie mialem w mondeo i podobnie mam w zafci, po wcisnieciu auto, a nastepnie po zmianie ktoregos z parametru (sila badz kierunek nawiewu) druga czesc + temperatura dziala dalej w trybie automatycznym.
np w dlugie trasy zawsze mam nawiew na 3, a kierunki i temp i tak dzialaja w trybie automatycznym (oczywiscie po przejsciu z tryba auto) i to niezaleznie czy klima jest on czy off
Cytat:
EDIT: Jedyny post na temat lokalizacji czujników temperatury, który znalazłem, wskazuje na wyloty nawiewów. Nie potwierdzone danym z TISu lub zdjęciami po rozbiórce nawiewu.
|
a czy w poprzednim modelu nie bylo czujnika pod kierownica? czy jakos tam w okolicy? moze w tym modelu tez jest?