View Single Post
Stary 11-10-2011, 11:25   #204
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Cytat:
Napisał mkaminski100 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wlasnie tak sie zastanawialem, bo dlugosc nic nie da, a szerokosc spowoduje wiekszy nacisk i szybsze zuzycie.
Szerokosc tloczke jakos obliczales na wydatek cisnienia czy na "oko"?
Z jakiego materialu robiles tloczki?
No i jaka modyfikacje zrobiles pompy? Szersze rolki, uchwyty i powiekszone gniazda w glowiczce?
Zastanawiam sie czy amerykance nie maja jakis mocniejszych pomp, bo przeciez oni tez przeszli na CR i chyba Cummins mial tez ten system.
Obliczalem na wydatek mm3 na jeden cylkl/obror pompy tak zeby starczylo tego paliwka na 300KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ze stepli do wytlaczania otworowGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. idealnie okragle,szlifowane i super wytrzymale. Nic innego nie mialwm pod reka. Mozna by jeszcze uzyc rolek z lozysk rolkowych ale nie mieli odpowiednich nadwymiarow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Rozwiercenie otworow do zadanej srednicy i uzyskanie odpowiednio gladkiej powierzchni to byl dopiero problem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zeby sie to nie zacieralo i nie sypalo opilkami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Poprostu odpowiednio udroznajac kanal zmniejszylem chwilowe cisnienie sekcji tloczacych. Orginalnie ta pompa ma na wyjsciu 1600bar, ale chwilowe cisnienie w sekcjach tloczacych przekracza nawed 2000bar, a to jest rowne chwilowemu maxymalnemu naciskowi na rolke.

Zmiejszajac to cisnienie chwilowe niemal do wartosci cisnienia na wyjsciu z pompy przy tloczku 7mm mam porownywalny max. nacisk na rolke jak przy
tloczku 5,5mm. Wiec mysle ze chwile to pojezdzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pewnie ze cos by mozna podpasowac jesli chodzi o pompe, ale jak to potem przykrecic do Mondeo, no i cena takiej pompy to tez nie malo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Moja pompa to narazie experyment, jeszcze nie byla testowana Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem