View Single Post
Stary 07-08-2011, 15:43   #2293
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał johop Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyli jak powinno sie startować, żeby osiągnąć najlepszy wynik i nie spalić sprzęgła ???
Ja czasami startuje z 2go biegu, jak jest potrzeba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dzieki czemu urywam jakies 0,5sec !! Najleprzy czas 0-100km/h jaki wykrecilem to 8sec. a Mondek mial wtedy 360Nm/155KM. (zmieniajac biegi 1-2-3 robie 100 nieco wolniej bo w 8,5sec.) Technika polega na tym ze trzeba nie jako przelamac w sobie wewnetrzny opor i strach ze jak gwaltownie puscisz sprzeglo na 2gim biegu to cos sie napewno uszkodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Nie ma co ukrywac ze ciezkie przednionapedowe auto z coprawda mocnym ale turbodoladowanym silnikiem diesla to nie jest najleprze polaczenie jesli chodzi o dynamiczne starty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ogolnie to wciskasz gaz do dechy i przy 2500obr subtelnie ale zdecydowanie puszczasz sprzeglo tak zeby zanim silnik osiagnie 3000obr puscic je zupelnie. ( nie strzelamy ze sprzegla !!!) Rusza sie umiejetnie puszczajac sprzeglo gdy silnik uzyska odpowiednie obroty ciagle sie wkrecajac po wcisnieciu gazu do dechy i nie puszcza sie gazu nawed na ulamek sekundy, zwlaszcza w silniku turbodoladowanym. Operujesz sprzeglem, a nie gazem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak puscisz sprzeglo za szybko i za gwaltownie to auto sie zadusi i zgasnie. Jak za puzno i zbyd gwaltownie to zaczniesz niepotzebnie mielic kolami, a jak zbyt puzno i zbyt subtelnie to porostu zaczniesz palic sprzeglo. Trzeba troche pocwiczyc bo nie jest to latwe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Problem ze nawed TicoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jest szybsze z pod swiatel od Mondeo sprowadza sie wlasciwie do krotkiego zestopniowania skrzyni biegow i duzej bezwladnosci samego silnika. Pierwszy bieg jest nie-efektywny, spora czesc moc silnka idzie w rozkrecanie masy wirujacej samego silnika zamiast w przyspieszanie auta. Dochodzi lag turbiny i limiter mometu obrotowego. Ledwo ruszysz z miejsca i juz musisz zmieniac bieg przez co tracisz czas, a takie Tico dalej przyspiesza i wyskakuje przed ciebie. Zapinasz dwojke i je doganiasz, ale faktu ze wyszlo przed ciebie juz nie zmienisz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________

Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 07-08-2011 o 16:10 Powód: byki
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem