Temat: Turbo-timer
View Single Post
Stary 20-07-2011, 19:21   #3
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: Turbo-timer

Cytat:
Napisał Miras. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Maćko, a jak z przepisami w DE ?
a skąd mam wiedzieć ?? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
poza tym w tym konkretnym przypadku to:
1. zatrzymuję się
2. wyjmuję kluczyk
3. wysiadam od razu lub po chwili (zależnie od ruchu)
4. otwieram bagażnik i biorę paczkę
5. zamykam bagażnik i auto z pilota...

mija min. 30sek czyli zanim odejdę od auta to auto już praktycznie zgaśnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale ten czas mam "poświęcony na wykonanie pracy" a nie czekanie aż turbinka ostygnie....
w skali dnia to jest ok... GODZINY ..
aktualnie staram się przed zatrzymaniem się "dokulać" na luzie co już pomaga turbinie ochłonąć.. poza tym po mieście nie przekraczam ... 2000obr/nim sporadycznie 2300
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem