A ja to widze tak:
-Hybtrydowa turbina - 1000zl, (dostajesz gotowe elementy i montujesz do swojej turbiny, doladowanie 2bar.)
-Wtryskiwacze wydajniejsze - 3000zl, ( jesli i tak wymagajam regeneracji, a jak dobre to sprzedajesz i ci sie zwraca 2000zl )
- Wieksze IC - 500zl
- Lizniecie ori softu w przedziale 3500obr w zwyz - 1000zl
- Pierdoly - 500zl
- Robocizna
Efekt 450-500Nm i 200-230KM. ( fakt ze z TDI/150KM,BMW/150KM,Opel/Alfa/Volvo150KM mamy 190-200KM juz po samych chipsie+IC , nie trzeba ani Hybrydy, ani Wtryskow
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Albo mozna tak:
-Biturbo - 3000zl (zestaw dokladka do ori turbiny, montujesz gotowe elementy, max doladowanie do 2.5-3bar.)
-Wtryskiwacze - 3000zl (i jak powyzej)
-IC -500zl
-Wydech 3" (wlasciwie rura od turbo do konca) - 500-1000zl ?!?!?
-Wzmocnione sprzeglo ( tarcza + docisk) - 500zl
-Wtrysk woda+alkochol - 1000-2000zl
-Lizniecie softu -1000zl
-Pierdoly - 500zl
-Robocizna
Efekt 500Nm i 250-300KM (wtrysk woda/alkochol dodaje 100Nm i 50KM przy 4500obr, na wiecej trzeba by obnizyc stopien sprezania)
I mi sie oplaca
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No pewnie ze jak bedziesz auto po takich modach mordowal na torze wyscigowym to wytrzyma gora 10tys.km. Jak bedzies jezdzil normalnie tak jak zawsze i tylko czasami deptal do dechy to wytrzyma tyle samo co normalny silnik. Pytanie tylko jak czesto bedziesz deptal.
Tu nie chodzi oto by miec 300KM , tylko o to zeby miec te 300KM w MONDEO i to w TDCI. Pomys tylko ilu jest takich wyznawcow AUDI, BMW, czy VW co mysla ze Ford to &%&%"!*()&%$£ i wyobras sobie ich miny jak im taki Ford odejdzie i to tak ze nawed nie zdaza sie zdziwic.