View Single Post
Stary 25-06-2011, 19:15   #187
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Cytat:
Napisał takitam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a co sądzicie o silnikach montowanych w saabie 1.9TID 180 koni , jak by nie dłubać w tych naszych 2.0 z 136 koni 180 nie uzyskam tanim kosztem, jestem zdania że jesli szukamy mocnego diesla to w stajni forda nie znajdziemy , mowa o silnikach do 2 litrów
Dokładnie, koszta mniej więcej :
- hybrydowa turbina -okolice 1500zł
- przekładka -od 300zł do 700zł (uff...miałem za friko)
- chip -teoretycznie 1500zł, cena powinna być nawet bliska 2000zł jeżeli mowa o VTECHU i strojeniu indywidualnym
- InterCooler -700zł
jeżeli ktoś chce to jeszcze dochodzą koszta typu DECAT, albo kompletny wydech. Takie rzeczy jak hamulce to już nie liczę nawet...
A w miedzy czasie padnie Ci dwumasa i wtryskiwacze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wtedy wyjścia masz dwa, albo regeneracja:
- regeneracja -okolice 2000zł
- hybrydowe wtryskiwacze by INVERTER -okolice powiedzmy 3000zł bądź 2000zł.
Warto??

Cytat:
Ponadto nie licz, że auto mocno przykręcony wytrzyma Ci niewiadomo ile. Popatrz na silniki z F1 czy rajdowe. One tam są robione z kosmiczną niemal precyzją z mocnych materiałów i co? Nie wytrzymują za wiele. O tysiącach kilometrów nie ma co myśleć. Nawet większe dojazdy między odcinkami pokonują na lawecie, by silnik nie padł. Więc jak Ty dociążasz silnik który wiadomo, że jest dużo gorzej wykonany i oczekujesz cudów, to chyba przesada? To nie MangoTV.
Nie bardzo wiem o czym Ty teraz do mnie, bo ja cały czas próbuję wam wytłumaczyć, że tak modzony silnik nie wytrzyma więcej zapewne jak 10tyś km, więc takie przeróbki nie mają sensu...a kolega do mnie, że ja oczekuję cudów?!

Ostatnio edytowane przez Snajper_881 ; 25-06-2011 o 19:32
  Odpowiedź z Cytatem