View Single Post
Stary 23-06-2011, 19:44   #180
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Cytat:
Jak sie leje syf i daje zamiennik ktory niczego nie filtruje to niech sie potem nie narzeka ze padly wtryski/pompa zaoszczedzic 100zl na filtrze a potem placic 1000zl za wtrysk, czysty biznes haha,dla firmy regenerujacej wtryskiwacze
INVERTER skąd Ty wiesz jak dbam o samochód? Fakt faktem, że jak się dba tak się ma ale nawet jakbym go kołderką na noc przykrywał to i tak zapewne skończy wcześniej niż jego koledzy. Ten bak w życiu nic nie widział innego jak VPOWER DIESEL, czasem STP, wszystkie części, filtry zawsze ASO, raz że tylko oryginały kupuje (choć przesadą jest dać 600zł za linki hamulca ręcznego - o zgrozo ! ) dwa, że w ASO mam zniżki. Ostatnio mechanik stwierdził, że ten mój trup - TDCi jest jednym z najbardziej zadbanych i najcichszych TDCi jakie kiedykolwiek słyszał i widział. Wszystko co było wymieniane w tym samochodzie pochodzi z ASO i jest w pełni oryginalne.I co z tego? I tak pewnie dociągnie do 200tyś max i się rozpadnie...o dziwo wtryskiwacze mam nieruszane od nowości i mają się dobrze.
Osobiście uważam, że mądrze i fachowo zchipowany silnik np. poprzez VTECH wytrzymuje tyle samo co fabryczny. Większe mody zapewne skracają jego żywotność i to znacznie. Dlatego zastanawiam się nad powrotem do fabrycznej turbiny i programu. Mówicie tu o 300tyś przebiegu, osobiście takich nie widziałem, ale to wszystko jest na fabrycznych gratach, może lekkich chipach, boxach, a nie na wynikach o ~250% większych niż fabrycznie...Cóż, każdy zrobi jak uważa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Snajper_881 ; 23-06-2011 o 19:54
  Odpowiedź z Cytatem