View Single Post
Stary 23-06-2011, 13:48   #179
MaroX
ford::average
 
Avatar MaroX
 
Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
Thumbs up Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Cytat:
Napisał Snajper_881 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak, ale to zapewne stare tytanowe konstrukcje a nie jakiś TDCi, których większość nie wytrzymuje nawet połowy przebiegu jaki na DIESLA przystało. Widział ktoś TDCi z 300tyś przebiegiem bez generalnego remontu i trzy krotną wymianą wtryskiwaczy??
Kolego Snajper, należy rozróżnić dwie zasadnicze rzeczy - Silnik zrobiony przez Forda (czyli blok silnika + głowica, zespół korbowo-tłokowy) a układ zasilania silnika paliwem (spartaczony przez delphi, a nie Forda).

Jeżeli chodzi o silnik - zrobiony przez FORDA - Tak ja widziałem nie jednego TDCi z przebiegami 250 - 350 tys. km - bez remontów silnika - palą od strzała, nie kopcą, mają pełną moc, często więcej niż fabryka dała. Ba! jechałem kiedyś taxówką Mondeo TDCi, gdzie gość miał na szafie ponad 370 tys. i mówił, że luzik, auto sprawuje się bez zarzutów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co do układu wtryskowego made by Delphi to chyba wszyscy wiedzą jak sprawa wygląda - padlina... Aczkolwiek, na Niemieckim paliwie TDCi spokojnie śmigają 150 - 250 tysi i nic się nie dzieje. Sprowadzasz takiego do Polski, rok i wtryski do regeneracji. Bo w polsce ON to syf a nie ON! Jest zasiarczony, mieszany z rospuszczalnikami i innymi odpadami, żeby było taniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jakość ON w nielicencjonowanych stacjach w małych miasteczkach - ZGROZA! ON z każej stacji wygląda i pachnie inaczej!
Czasami w paliwie jest nawet woda. To wszystko dodatkowo przyspiesza agonię układu wtryskowego.

Ale to i tak nie zmienia faktu, że trwałość wtryskiwaczy deplhi w MK3 2.0 TDCi to całkowita porażka... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

ps. 300 koni z 2.0 tdci to jest dopiero coś!!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Inverter z niecierpliwością czekam na jakiś fajny filmik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Powodzenia!
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO
MaroX jest offline   Odpowiedź z Cytatem