View Single Post
Stary 23-06-2011, 11:46   #177
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound

Tak, ale to zapewne stare tytanowe konstrukcje a nie jakiś TDCi, których większość nie wytrzymuje nawet połowy przebiegu jaki na DIESLA przystało. Widział ktoś TDCi z 300tyś przebiegiem bez generalnego remontu i trzy krotną wymianą wtryskiwaczy?? Znam przypadki gdzie PB potrafiła dojeździć do 500tyś bez większych przygód. Poza tym nie róbmy sobie jaj, skoro w fabryce z 2.0 wykrzesali powiedzmy 130km, przy 190KM pewnie rozwali się po 10tyś bez względu na styl jazdy to już po takim cudzie jak BiTurbo i 350KM <lol> ten silnik w mojej opinii, być może błędnej niema prawa w ogóle pojeździć dłużej jak kilka tysięcy. Owszem, są zapewne silniki gdzie mają taką moc z 2.0 ale są do tego skonstruowane w fabryce i na taką moc przewidziane. Pokazujesz nam tu jakiś filmik z Mercedesem, zauważ, że ten samochód jest dłubany z myślą o wyścigach a nie jeździe na wycieczki, zakupy itp. do czego podobno Mondeo jest skonstruowany. To są dwie różne opcje...
Tak samo nikt mi nie wmówi, że kręcenie diesla tym bardziej tak delikatnego jak TDCi do 5000rpm a już idiotyzmem jest kręcenie do 5500rpm jest dla niego beznaczenia i w pełni bezpiecznie. Zdrowy diesel przy tym obciążeniu urywa korbowody.
Sam zresztą kiedyś myślałem nad Twoim rozwiązaniem ale stwierdziłem, że to niema sensu, pozatym znasz moją opinie o tym aucie. Ostatecznie myślę nad tymi wtryskiwaczami, choć myślę, że to co mają chłopaki na ori 130KM czyli 190KM/470NM to jest absolutny max dla tego silnika i osprzętu. W ostateczności rozważam zakup wtryskiwaczy od 130KM albo coś co ma 250KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem