View Single Post
Stary 22-06-2011, 13:59   #27
kundziel
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Czarna Białostocka
Model: mondeo
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1996
Postów: 300
Domyślnie Odp: Jestem lakiernikiem. Chętnie posłużę radą

Odp dla shadk-k najszybciej zdejmiesz maszynką oscylacyjną i wodnym papierem założonym na niej. Jeśli nie posiadasz to niestety musisz robić to ręcznie. Jak masz duże zacieki to możesz ściągać je zakładając papier 400 (na sucho) na twardą kostkę. Później i tak musisz poprawić to 800 żeby nie było rys pod nowym lakierem. Niestety jest to żmudna i czasochłonna robota i innej drogi nie ma.

A co do polerki. kubus1384 150 zł to niezła cena. Zwróć uwagę czy nie uszkodzi Ci elementów gumowych i plastikowych. Zasada polerki jest bardzo prosta. Nakładasz trochę pasty trochę wody i grzejesz polerką. Jeżeli ktoś się oferuje to pewnie wie o co mniej więcej chodzi. Ja zawsze uznaję polerkę za dobrze zrobioną jak na lakierze widać odbicie własnego oka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy polerowaniu obroty polerki nie mogą być wysokie, nie może trzymać polerki w jednym miejscu bo spali lakier. Po polerowaniu powinien użyć mleczka do lakieru, zmienić gąbkę na taką z cyckami i powtórzyć proces. Lakier nabiera wtedy szklistości i jest można powiedzieć "natłuszczony"

A jeżeli ktoś gada, że nie opłaca się robić bo nie masz garażu to jest w błędzie. Bo dobra polerka powinna trzymać się min 6 miesięcy.

Aha jak myjesz auto to dobrze je najpierw spłucz, często mocz gąbkę i nie używaj żadnych szczotek . Ja raz trochę olałem temat i też mam trochę rysek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kundziel jest offline   Odpowiedź z Cytatem