Cytat:
No to autko jest juz po sprawdzeniu na komputerze. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Diagnostyka była w serwisie Renault w Świnoujściu na Bosch KTS 650. W komputerze nie było zapisanego ani jednego błedu ale chłopaków zaciekawił pewnien fakt a mianowicie temperatura powietrza zasysanego przechodzącego przez przepływomierz. Wg. wskazań na komputerze diagnostycznym wynosiła ona Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. -15*C, zaintrygowani ta sytuacja zaczeli szukać przyczyny no i w końcu ją znaleźli Okazało się że przyczyną była zaśniedziała kostka przepływomierza czego skutkiem było to, ze komputer odbierał fałszywe dane o temp. zssysanego powietrza i wzbogacał mieszanke paliwowa (podawał więcej paliwa) celem jego ogrzania czyli pisząc krótko notorycznie miał właczone ssanie. Po oczyszczeniu i zabezpieczeniu kostki oraz ponownym podłaczeniu KTSa temperatura zasysanego powietrza wynosila 20*C.
Mam nadzieje to byla przyczyna takiego wysokiego spalania, ale to sie okaze na pod dystrybutorem..... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
ciekawe jak ktoś nie ma przepływomierza jak sprawdzić temperature zasysanego powietrza...