Cytat:
ja zawodowo zajmuje się obróbką silników od 34 lat, a specjalizuje się w silnikach wyścigowych.Z silnikami używanymi jest tak rzadko trafisz na dobry silnik i bardzo często masz dwa silniki do naprawy dlatego warto spróbować naprawić ,oczywiśćie nie za wszelką cenę .Jeżeli okaże się że w twoim motorze do wymiany są tłoki, tuleje ,wał, zawory itp to warto spróbować z używanym silnikiem W moim przypadku zniszczony jest wał i do wymiany rozrząd reszta jak nowe dlatego postanowiłem naprawiać Umyłem wszystko w myjce ultradzwiękowej ,załatwiłem nominalny wał nominalne panewki uszczelki,brakuje tylko rozrządu ,w poniedziałek spróbuje w serwsie forda .Pozdrawiam
|
Witam !
No to jak masz czas i kasę to powinieneś wybebeszyć silnik do cna. Średnicówka w dłoń i pomierzyć cylindry. "Przestrzelić" czopy główne. Wyważ tłoki i korbowody. O kole zamachowym nie wspomnę. Strzałki ugięcia sprężyn zaworowych. Usztywnij blok. Optymalizacja głowicy. Jakaś metalowa uszczelka pod głowicę i będziesz miał silnik długi czas.
pozdro