View Single Post
Stary 20-12-2010, 17:02   #8
bastus
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-12-2010
Skąd: Wroclaw
Model: Ford Escort mk5
Silnik: 1.6 EFI
Rocznik: 1991
Postów: 7
Domyślnie Odp: 1.6 efi 1991 rok nie ma iskry. jak sprawdzic co sie popsulo ?

kurde, jak ma cos waznego do powiedzenia to niech pisze nawet 3 posty jeden pod drugim.

Sprawdzilem wszystkie napiecia i :
- do EDISa napiecie dochodzi
- czujnik wyglada na dobry
- do EEC-IV napiecie dochodzi ... pompa sie zalacza i wtryski otwieraja bo swieca mokra.
- na 1 pinie na cewce jest sygnal z EDISA i na 3 tez, na srodkowym jest +12V. Wiec cala droga do cewki zaplonowej wydaje sie dobra, wszystkie napiecia koncza sie na cewce i dlatego chyba na nia trzaba zwrocic uwage. Sprawdzilem te ohm na uzwojeniu pierwotnym cewki i wychodza mi jakies kosmiczne wartosci, ni jak majace sie do norm, ktore znalazlem w necie.

Dodam ze zauwazylem, ze kable WN byly w zlej kolejnosci. i tu pojawia sie pytanie czy moglo to byc przyczyna falowania obrotow i awarii cewki ?

Sorry za bledy ...

Pozdr.
bastus jest offline   Odpowiedź z Cytatem