Odp: 1.6 efi 1991 rok nie ma iskry. jak sprawdzic co sie popsulo ?
kurde, jak ma cos waznego do powiedzenia to niech pisze nawet 3 posty jeden pod drugim.
Sprawdzilem wszystkie napiecia i :
- do EDISa napiecie dochodzi
- czujnik wyglada na dobry
- do EEC-IV napiecie dochodzi ... pompa sie zalacza i wtryski otwieraja bo swieca mokra.
- na 1 pinie na cewce jest sygnal z EDISA i na 3 tez, na srodkowym jest +12V. Wiec cala droga do cewki zaplonowej wydaje sie dobra, wszystkie napiecia koncza sie na cewce i dlatego chyba na nia trzaba zwrocic uwage. Sprawdzilem te ohm na uzwojeniu pierwotnym cewki i wychodza mi jakies kosmiczne wartosci, ni jak majace sie do norm, ktore znalazlem w necie.
Dodam ze zauwazylem, ze kable WN byly w zlej kolejnosci. i tu pojawia sie pytanie czy moglo to byc przyczyna falowania obrotow i awarii cewki ?
Sorry za bledy ...
Pozdr.
|