Temat: [Escort 1992-1995] nierówno pracuje,po rozrządzie 1.6 16v
View Single Post
Stary 17-10-2010, 20:30   #9
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Odp: nierówno pracuje,po rozrządzie 1.6 16v

Od przestawienia na jeden zabek nic sie nie powinno stac, nawet o dwa nic sie stac nie powinno, przynajmniej ja nie slyszalem takiego przypadku, a kiedys tez przestawilem sobie rozrzad w omedze, ktora kiedys mialem i przejechalem nia jakies 20km ale bylo czuc spadek mocy to od razu wiedzialem, ze przestawilem rozrzad. Co do tych 45° to po skreceniu kol walkow rozrzadu lapiesz pasek rozrzadu w najdluzszym miejscu miedzy kolem rozrzadu walka wydechowego, a kolem pasowym walu korbowego i przekrecasz pasek wokol wlasnej osi i jesli jest dobrze naciagniety to nie moze sie wlasnie wiecej przekrecic jak o te 45°. Bardzo wazne dlatego jest umiejetna blokada kol rozrzadu w szczegolnosci od walka wydechowego zeby w czasie dokrecania pasek byl odpowiednio naciagniety, dlatego pisalem o tym srubowkrecie bo normalnie to tez jest taki specjalny klucz do trzymania kola w czasie jego dokrecania, tak to wyglada mniej wiecej http://allegro.pl/klucz-uniwersalny-...4.html#gallery i ten jest akurat uniwersalny. Napinacz jest owszem ale po drugiej stronie, ford zrobil cos takiego tak jak bys musial sam recznie wstepnie naciagnac pasek, a potem napinacz juz sam napina.

Pozdrawiam
__________________
Moje Mondeo


Ostatnio edytowane przez corneliusab ; 17-10-2010 o 20:32
corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem