Od przestawienia na jeden zabek nic sie nie powinno stac, nawet o dwa nic sie stac nie powinno, przynajmniej ja nie slyszalem takiego przypadku, a kiedys tez przestawilem sobie rozrzad w omedze, ktora kiedys mialem i przejechalem nia jakies 20km ale bylo czuc spadek mocy to od razu wiedzialem, ze przestawilem rozrzad. Co do tych 45° to po skreceniu kol walkow rozrzadu lapiesz pasek rozrzadu w najdluzszym miejscu miedzy kolem rozrzadu walka wydechowego, a kolem pasowym walu korbowego i przekrecasz pasek wokol wlasnej osi i jesli jest dobrze naciagniety to nie moze sie wlasnie wiecej przekrecic jak o te 45°. Bardzo wazne dlatego jest umiejetna blokada kol rozrzadu w szczegolnosci od walka wydechowego zeby w czasie dokrecania pasek byl odpowiednio naciagniety, dlatego pisalem o tym srubowkrecie bo normalnie to tez jest taki specjalny klucz do trzymania kola w czasie jego dokrecania, tak to wyglada mniej wiecej
http://allegro.pl/klucz-uniwersalny-...4.html#gallery i ten jest akurat uniwersalny. Napinacz jest owszem ale po drugiej stronie, ford zrobil cos takiego tak jak bys musial sam recznie wstepnie naciagnac pasek, a potem napinacz juz sam napina.
Pozdrawiam