Odp: nierówno pracuje,po rozrządzie 1.6 16v
Dokladnie tak jak pisze przemekc, tamte 3 kropki sa od wywazenia kola pasowego. Na tym kole pasowym sa jeszcze dwa takie same znaki, drugi znak ustawiasz na szef na mijsce olejowej, a 1 znak bedzie sie pokrywal z paskiem wielorowkowym, ktory wychodzi w prostej linii z kola pasowego, wtedy blokujesz walki rozrzadu plaskownikiem (jest tylko jedna pozycja walkow, w ktorych mozna je zablokowac), dalej jak pisze Magik123. Pamietaj, ze przy skrecaniu kol walkow rozrzadu pierwsze przykrecasz kolo walka wydechowego pamietajac o odpowiednim naciagu paska rozrzadu, na walkach rozrzadu sa takie wypusty na klucz plaski (nie pamietam rozmiaru ale jakis duzy kolo 30) tam mozesz zablokowac sobie walek w momencie dokrecania kola rozrzadu, jak naciag bedziesz miec ok. (sprawdza sie go posrodku dlugosci paska, skrecajac go, moze byc max. bodajze 45° - niech mnie ktos poprawi jak sie myle), potem dokrecasz kolo walka ssacego, wyjmusze blokada z tylu walkow rozrzadu, robisz min. dwa pelne obroty walu korbowego i ponownie ustawiasz na znak na dole jak wczesniej, wkladasz blokade w walki, jak blokada ladnie wchodzi to jest ok, sprawdz jeszcze naciag paska rozrzadu i mozna skladac wsio do kupy, jak cos nie pasuje to od nowa.
Acha jeszcze jedno, z racji, ze nie mam klucza do trzymania kola walka rorzadu blokuje kolo wkladajac srubowkret w otwor w kole i zapieram o glowice bo przy dokrecaniu pasek potrafi sie poluznic bo sie kolo minimalnie przekreci i uzywaj klucza dynamometrycznego. T55 jest do kol walkow jakby co, T50 jest do napinacza.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez corneliusab ; 17-10-2010 o 12:19
|