View Single Post
Stary 01-09-2010, 18:39   #789
lukasz1983
ford::average
 
Avatar lukasz1983
 
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał Oktan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rozwiń myśl, proszę ..
jak się domyślam to z Nm jest podobnie ??
Chodzi o to że w UK samym programem niby robią ok 270KM,
a na takim secie jak u mnie ROBIĄ NIBY 290KM+
dla mnie są to bajki,
przykład z jednej ze stron w UK i ICH hamowni
K&N Gen2 + soft - 276.2 bhp / 340.5 lbft torque
dolot z rurkami + soft - 293.3 bhp / 351.7 lbft torque

Następny przykład-sam program.
Focus ST225 Standard + soft 270.9 BHP

Konia z wozem temu kto w PL osiągnie/osiągnął taki wynik,
a bez wymiany seryjnego IC nawet się nie zbliżymy do tego.
Wykresy z hamowni są jakby rysowane w Paincie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podobnie przedstawiają się inni producenci tzw. gotowców.
Co do NM to jak najbardziej jest to "realne" czyli wartości oscylujące między 420-460NM

Kiedyś nawet widziałem temat na jednym z For w UK że ktoś tam z poza UK
robiąc soft z ich tzw. gotowców przedstawił wykres z hamowni obciążeniowej
i był nie zadowolony bo moc była niższa niż deklarowana przez sprzedawce
no i jak by nie było linią obrony było to że niby auto nie sprawne że to że tamto,
klient sprawdził/przetestował dosłownie wszystko w swoim aucie i wszystko było ok w 100%,
temat z czasem ucichł a teraz wcale nie mogę go znaleźć.

I na bank nie uwierzę że na ful secie w ST225 można osiągnąć 310-320KM
bez ruszania wtrysków ( a i chyba seryjna suszarka nie wydoli) jak to w UK robią,
porostu jest to praktycznie nie możliwe, ale o tym już gdzieś heko wspomniał.
U mnie przy 271 kuca zaczyna pod końcem "brakować" wtrysków,
a żeby wszystko było ok następne strojenie będę robił jak wymienię wtryski
i dolot.

Albo w UK mają magiczne hamownie albo operator takiej zabawki potrafi tak
ją obsłużyć że klient na papierze będzie maił moc jaką się spodziewa.

Moim zdaniem gotowce nie są złe, są po prostu bezpieczne, tylko firmy które
je sprzedają mogły by podawać realne przyrosty, fakt łatwiej znaleźć nabywce
jak się podkoloryzuje trochę dane.

Pozdrawiam
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl
IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft...

Ostatnio edytowane przez lukasz1983 ; 01-09-2010 o 18:47
lukasz1983 jest offline   Odpowiedź z Cytatem