View Single Post
Stary 28-08-2010, 15:37   #787
lukasz1983
ford::average
 
Avatar lukasz1983
 
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Witam

IC Airtec Gen3 , 3" downpipe, 3" decat, reszta wydechu seria, wkładka K&N zamiast seryjnego filtra,
ok 3 godz na rolkach i wyszło coś takiego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
271,6KM i ok 360NM, boost 1bar
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niuton mały ale to przejściowe bo do wymiany jest jeden dywajs,
mimo to furka miło zaczęła zapitalać, po wymianie wtrysków następne strojenie,
a lepszy wykres wstawię jak mi doślą na mejla bo ten jest z telefonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A Angielskie konie mechaniczne można miedzy bajki włożyć.

Pozdrawiam
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl
IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft...

Ostatnio edytowane przez lukasz1983 ; 28-08-2010 o 15:57
lukasz1983 jest offline   Odpowiedź z Cytatem