View Single Post
Stary 10-08-2010, 18:41   #511
eldorado84
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: lubartów
Model: MB
Silnik: 1.8
Rocznik: 1996
Postów: 31
Domyślnie Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.

Cześć
Mam pytanie jakie wskazania powinny być prawidłowe wskazania na wskaźniku AFR do prawidłowego ustawienia blosa - ustawianie na postoju?
Ja miałem na początku miałem wykręcony parownik na ok 75-80% i za szybko wzbogacał przy lekko wciśniętym pedale gazu (przy jeździe na każdym biegu) i miałem problemy z ustawieniem ubogiej mieszanki na biegu jałowym. Teraz mam parownik prawie zakręcony (wkręcony) na maxa i dalej to samo. Reguluje blosa na biegu jałowym trzymając ok 3tys. obroty i kręcąc dużą śrubę od blosa do uzyskania optymalnej dawki ale taka optymalna dawka utrzymuje się ze 2sekundy a potem spada na ubogą i tak trzyma ubogą
http://moto.allegro.pl/item118425026...z_filtrem.html
Nie wiem czyja to wina - czy mojego ustawiania czy parownika.
Miałem wymieniać parownik na większy bo tej parownik co mam to na 100KM a moje auto ma 122KM ale chyba auto bede sprzedawać za 1-1,5 roku więc nie chce za bardzo ładować w niego kase - chyba że tu tkwi problem czyli za mały parownik - to wtedy wymienię - no ale na razie się wstrzymam - pomorze ktoś ?
eldorado84 jest offline   Odpowiedź z Cytatem