Witam!
No i po operacji. Kółko wymienione. Drżenie paska i napinacza ustało, jest cicho
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poniżej wstawiam kilka poglądowych zdjęć z "zabiegu" z opisem (klikajcie na zdjęcie chcąc powiekszyć):
1.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Trochę mi sie kolejność zdjęć poprzestawiała
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tutaj juz po operacji, altek gotowy do montażu.
2.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na tym zdjęciu pierścień, który należy zdjąć z kółka (podważamy delikatnie śrubokretem i łatwo schodzi, jego obecność jest dla mnie zagadką)
3.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kółko po przykręceniu speckluczem (na zdjęciu po lewej).
4.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Alternator po obróbce, gotowy do montażu kółka.
5.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Alternator w trakcie obcinania kołnierza - polecam użycie piłki do metalu i pilnika do wyrównania. Zapobiega to wdmuchnięciu (kątówką) opiłków do środka alternatora i przypadkowemu przyszlifowaniu wałka alternatora.
Do demontażu orginalnego kółka, konieczny jest klucz udarowy!
Pozdrawiam majsterkowiczów