View Single Post
Stary 17-06-2010, 16:57   #261
robarek
ford::average
 
Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 125 KM TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 190
Domyślnie Odp: Hałasujący napinacz paska klinowego - wymienić cały napinacz czy tylko te kółko?

Witam!
No i po operacji. Kółko wymienione. Drżenie paska i napinacza ustało, jest cicho Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poniżej wstawiam kilka poglądowych zdjęć z "zabiegu" z opisem (klikajcie na zdjęcie chcąc powiekszyć):

1. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Trochę mi sie kolejność zdjęć poprzestawiała Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tutaj juz po operacji, altek gotowy do montażu.

2. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na tym zdjęciu pierścień, który należy zdjąć z kółka (podważamy delikatnie śrubokretem i łatwo schodzi, jego obecność jest dla mnie zagadką)

3. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kółko po przykręceniu speckluczem (na zdjęciu po lewej).
4. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Alternator po obróbce, gotowy do montażu kółka.

5. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Alternator w trakcie obcinania kołnierza - polecam użycie piłki do metalu i pilnika do wyrównania. Zapobiega to wdmuchnięciu (kątówką) opiłków do środka alternatora i przypadkowemu przyszlifowaniu wałka alternatora.

Do demontażu orginalnego kółka, konieczny jest klucz udarowy!
Pozdrawiam majsterkowiczów

Ostatnio edytowane przez robarek ; 17-06-2010 o 17:11
robarek jest offline   Odpowiedź z Cytatem