Korek wlewu oleju do skrzyni ( będący jednocześnie kontrolnym ) jest dostępny najlepiej z kanału bądź podnośnika - patrząc od przodu auta - na obudowie skrzyni biegów - z przodu .
Jest tam tylko jeden , więc nie sposób się pomylić .
Wlewa się tyle oleju ,ile wejdzie , aż do przelania .
I wtedy jest właściwy poziom - instrukcja precyzyjnie podaje 5-10 mm poniżej dolnej krawędzi korka wlewu . . .
Genialne proste .
Np. do skrzyni MTX 75 ( wszystkie diesle i motor 2.0 16 V )- wchodzi 2.6 litra oleju .
Skrzynie IB5 ( motory 1.4 1.6 i 1.8 benzyna ) mieszczą 2.8 litra .
Wymagany pełny syntetyk 75W/90.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.