View Single Post
Stary 22-02-2010, 12:49   #2
Pablo_X
ford::specialist
 
Avatar Pablo_X
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
Domyślnie Odp: 2.0L duratec + Turbo czy to możliwe?

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Patrząc na ten zestaw jestem przerażony Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Widzę kilka problemów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po pierwsze turbo potrzebuje smarowania i nie wiadomo gdzie je podłączyć.
Turbina na 480KM to nie do auta o pojemności 2L.
Raczej by nie wytrzymał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Turbo jest OGROMNE (a może to tylko złudzenie optyczne). Miało by takiego laga, że do miasta by się nie nadawała. W benzyniaku wystarczy 1,5 a na ostro 1,8 bara (turbo GT1749V w TDCIu cisną 2,5bara). Konieczne będzie odprężenie silnika.
Wentylatory jak najbardziej bo się zagotuje.
Pewnie potrzebne będą większe wtryskiwacze i może nawet podniesienie ciśnienia paliwa. I potrzebny będzie nowy program do silnika.

Przy wymianie silnika na V6, konieczna będzie wymiana łożysk w przednich kołach ze względu na większe obciążenie przedniej osi.

To tak na szybko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD Club Polska

Ostatnio edytowane przez Pablo_X ; 22-02-2010 o 13:42
Pablo_X jest offline   Odpowiedź z Cytatem