Cytat:
Na postoju nie ma sensu gazować. Zrób na wolnych obrotach 001, 003, 004, 013, 023. Logowanie silnik powyżej 80 stopni. Każdy osobno i potem wrzuć np. tutaj http://rtnet.pl/vaglog/
023 zrób na zimnym i potem na ciepłym
|
Link:
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7063.html
pierwsze 10 logów i ostatnie 2-3 było na wolnych obrotach ale tylko w 001, 002 i 003.
Jutro zrobię tak jak pisałeś: na wolnych obrotach 001, 003, 004, 013, 023 każdy osobno i potem wrzucę. 023 na zimnym też.
Do jutra
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dodane logi:
023 na zimnym
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7123.html
Reszta na ciepłym
001
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7124.html
003
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7127.html
004
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7128.html
013 tutaj moja uwaga: po zapisaniu loga na 3cyl. 2.99mg-stało w miejscu bez znaczenia czy gazowałem czy nie-czy ten wtrysk leje stałą dawkę paliwa?
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7129.html
023
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7130.html
Oprócz tego miałem błąd:
16687 cylinder 3 misfire detected
PO303-35-00--
Skasowałem, zaraz pojawił się ponownie, ale różnił się tylko końcówką:
PO303-35-10 intermittent
I jeszcze jeden błąd-chyba w dogrzewaczu go znalazłem:
00668-supply voltage terminal 30 07-00-signal too low
Bardzo proszę o analizę logów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.