Temat: [Galaxy 2000-2006] Diagnostyka VAG
View Single Post
Stary 21-02-2010, 20:24   #381
cowboy
ford::specialist
 
Avatar cowboy
 
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał janbra Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na postoju nie ma sensu gazować. Zrób na wolnych obrotach 001, 003, 004, 013, 023. Logowanie silnik powyżej 80 stopni. Każdy osobno i potem wrzuć np. tutaj http://rtnet.pl/vaglog/
023 zrób na zimnym i potem na ciepłym

Link:
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7063.html

pierwsze 10 logów i ostatnie 2-3 było na wolnych obrotach ale tylko w 001, 002 i 003.

Jutro zrobię tak jak pisałeś: na wolnych obrotach 001, 003, 004, 013, 023 każdy osobno i potem wrzucę. 023 na zimnym też.

Do jutra Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dodane logi:

023 na zimnym
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7123.html


Reszta na ciepłym
001
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7124.html


003
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7127.html


004
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7128.html


013 tutaj moja uwaga: po zapisaniu loga na 3cyl. 2.99mg-stało w miejscu bez znaczenia czy gazowałem czy nie-czy ten wtrysk leje stałą dawkę paliwa?
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7129.html




023
http://rtnet.pl/vaglog/wojdragan_7130.html





Oprócz tego miałem błąd:
16687 cylinder 3 misfire detected
PO303-35-00--


Skasowałem, zaraz pojawił się ponownie, ale różnił się tylko końcówką:
PO303-35-10 intermittent

I jeszcze jeden błąd-chyba w dogrzewaczu go znalazłem:
00668-supply voltage terminal 30 07-00-signal too low


Bardzo proszę o analizę logów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez cowboy ; 22-02-2010 o 18:41 Powód: Dodane logi
cowboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem