Cytat:
..Witam.. Do Stefano.wypiołem tą kostke od sterownika ,podłączyłem spowrotem do kupy odpalam auto robie zwarcie na czujniku pod podszybiem pochwyli zaczyna się kopcićz tłunika może przez sekunde i się wyłańcza podłańczam czujnik robi sie to samo...oco tam chodzi co tam jest nie tak może świeca(ale nie mam jej jak sprawdzić).
|
Jak pokręci dmuchawą to testuje obwody i tak ma być, pózniej cisza. Musisz jeszcze czekać okolo 40 sekund to wtdedy nastapi dopiero inicjacja procesu odpalania.
Jak zdjąłeś sterownik, aby dostać sie do wtyczki, to juz trzeba było sprawdzic tą swiecę, pokręcić wirnikiem dmuchawy czy lekko chodzi i posprawdzać napiecia na kostce podczas pracy silnika, Wszystko być juz wiedział....
Cytat:
Witam
I znowu mam problem z systemem dogrzewania. Po skasowaniu błędów Vag-iem całość ruszyła, moja radość jednak był
.........
Stefano czy wiesz już który to przekaźnik steruje tą pompką?. W moim autodata ten model kończy się na 2004 roku i gala ze 150 konnym motorem w nim nie ma.
Pozdrawiam
|
Cały czas wiedziałem; za modułem komfortu, przekażnik nr 5 / oznaczonie 430 lub 437 wtyk 10-cio pinowy, pin 6 (siwy kabelek). to jest wyjscie na pomkę.
W ogrzewaniu postojowym, trzeba tą pompkę wysterować +12 V z dodatkowego naszego dwupołożeniowego przekaźnika z układem ze zwłoką około 1-2 minut po wyłączniu sterowania pieca.
Podłączamy to następująco:
1. Zworka naszego przekaznika / 30 / - do uciętego konca siwego kabelka co idzie na pomkę
2. Styk do którego przyciagana jest zworka / 87 /- +12V
2. Styk zewnętrzny, przekaznik nie pracuje / 87a /- drugi koniec siwego kabelka, ten co idzie do pin 6 (430)
Takie podpiecie jest konieczne, bo jak widzać z podłączenia, kiedy jest włączone ogrzewanie postojowe, to bezpiecznie odcięta zostaje instalacja samochodu.
Mozna też wykonać to za pomocą dwóch mocniejszych diód póprzew.
Pozdr.