View Single Post
Stary 10-01-2010, 20:45   #10
SMUTNYINDYK
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: mazowieckie
Model: C-MAX
Silnik: 16 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 922
Domyślnie Odp: "Usterka układu silnika" - komunikat na wyświetlaczu, co pod tym pojeciem sie kr

Ponieważ turbina była w dobrym stanie-brak luzów dokonano w niej głównie wymiany uszczelnienia-bo to ono nawaliło. Może coś nie tego zrobili z zestrojeniem tzw. sztangi i teraz w zakresie 16000-2000 szarpie[przeładowuje]??? W servisie ASO wgrano tylko całkowicie najnowsze oprogramowanie modułu sterującego. I to nie bardzo pomogło. Ludzie nowa turbina w ASO to 5000zl. No cóż szanowni koledzy--może to nie miejsce na takie wypowiedzi, ale względem rzeczonej XSARY PICASSO to wymiana kompletnej tylnej belki to ok. 1200zl[ i na 100 000km spokój],wymiana uszczelki pod głowicę z uszczelniaczami zaworów w 8-zaworowym TU5JP to coś 700, rozrząd podobnie-nie ma co nawalić. Jeździłem z powodzenie Francuskimi. A podobnymi awariami jak ta u mnie jeśli chodzi o cenę, którą wydaję to obskoczyłbym kilka takich XSAR.
__________________
SMUTNYINDYK C-MAX 1,6TDCI. Pozdrowienia

Ostatnio edytowane przez SMUTNYINDYK ; 10-01-2010 o 22:48
SMUTNYINDYK jest offline   Odpowiedź z Cytatem