View Single Post
Stary 10-01-2010, 18:20   #7
SMUTNYINDYK
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: mazowieckie
Model: C-MAX
Silnik: 16 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 922
Domyślnie Odp: "[B]Usterka układu silnika[/B]"

Do Wszystkich i do kol. eska!!! Problem trwa. A mianowicie: Założona turbina, wszystko wyczyszczone, zmienione przewody, sterownik turbiny-jazda a tu doopa!!! Przy prędkości obrotowej między tak ok. 1600-2000 obr. przy delikatnej jeździe zaczyna szarpać, przyhamowywać, ale jak n.p. depnę to przyspiesza aż miło. Oraz jak daję od razu w rurę to może wystąpić efekt turbo dziury[nie zawsze], ale wkręca się na obroty aż miło. Jednak przy równomiernej jeździe między 1600-2000 obr. szarpie w taki sposób jak napisał założyciel wątku. Pojechałem z kolei do ASO gdzie zmieniono[bo potrzebę wykazał IDS] cały kompletny SOFT komputera na najnowszy i dalej szarpie. Co ciekawe nie wyświetla się nic na tablicy. Reasumując podejrzewa się na jednak zły montaż turbiny, czyli coś z mechaniką turbiny-chwilowy błąd w doładowaniu. Już mnie koorwica bierze bo nie mam czasu[ i szczerze to grube pieniądze] tym się zajmować. Tu dygresja-niech hooj zastrzeli tego co twierdził, że powinienem jeździć nowoczesnym dieslem. Przecież w tym temacie nawet ASO daje doopy!!! Skoro IDS nie definiuje błędu to zaczyna być już tango na linie. Jak to kiedyś naprawię[a muszę] to sprzedam to naprawione już wtedy sprawne auto i kupię jakąś prostą benzynę-n.p. Xsara Picasso 1.6 8v słaby 95km silnik, ale niezniszczalny. Mam taki w PEUGEOCIE 306 [symbol TU5JP]-motor wieczny.
Ludzie wymyślajcie dalej diagnozy, bo jak to nie będzie jednak ostatnia nadzieja czyli źle zrobiona turbina to nawet ASO LIPSKI wymięka. A samochód w doskonałym stanie, dobrze eksploatowany i pewne 90 000km przebiegu. A jak dalej kol. futurysta-czyli założyciel wątku.
__________________
SMUTNYINDYK C-MAX 1,6TDCI. Pozdrowienia

Ostatnio edytowane przez SMUTNYINDYK ; 10-01-2010 o 18:30
SMUTNYINDYK jest offline   Odpowiedź z Cytatem