View Single Post
Stary 22-12-2009, 21:51   #27
maazik
ford::average
 
Avatar maazik
 
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: Mielec
Model: mk7
Silnik: 1.8Td
Rocznik: 1996
Postów: 107
Domyślnie Odp: Escort 1.8TD pokonany przez mrozy

moj też został pokonany przez mróz .... i jakoś mnie to niew dziwi skoro tankowałem go do pełna jakies 2 miesiące temu i w największe mrozy stał sobie pod chmurką ...tylko że mój przy minus 17 - 18 odrazu łapie .... tylko za mało paliwa dostawał ... ale to moja wina bo filtr paliwa wymienialem 2 lata temu ;D teraz jak odpalić autko ??

bierzesz znajomego ... podjeżdza pod essiego ... wyciąga kable i kręcisz rozrusznikiem aż nie załapie ( kręcisz do 30sekunnd - chwila odpoczynku i dalej) - czemu pozyczasz prąd od znajomego ??? a po to żeby twój akku nie przekręcił się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , gwarantuje ci że odpalisz wkońcu - mój przy minus 17 w ten sposób odpalił , a jeśli odpali to na stacje i kupuj STP i wlej do zbiornika , bo dupiate paliwo potrafi nieźle narobić syfu w wężykach , rureczkach , itp kanalikach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

"ee811" dobrze piusze - podstawa to kompresja - jak komprecha dobra to żadna dzwignia ssania nie potrzebna - u mnie nie sprawna odkąd kupiłem autko , zawsze po odpaleniu 500 -600rpm w zimie , po nagrzaniu 800 to max ... paliwo i świece to podstawa
__________________
Zimno mi
maazik jest offline   Odpowiedź z Cytatem