Odp: Chip do S-maxa - robił ktoś?
Widzę Heko że się uniosłeś ale nie wiem dlaczego ... Czy gdzieś zasugerowałem że wyniki z inercyjnej są beee ... Dlaczego więc ktoś nie miałby sprawdzić sobie tych parametrów na innego typu hamowni ? Wydaje mi się że na obciążeniowej wykres będzie bardziej przesunięty w lewo i nie wiem czy uzyska się takie wartości Nm/KM.
BTW po co osoby zajmujące się tuningiem wydają dużo większe pieniądze na zakup obciążeniowej, skoro inercyjna jest lepsza do chiptuningu ?
A może problemem jest to, że turbodoładowane silniki (coraz to mocniejsze) wymagają odpowiednio dużego obciążenia, które przy hamowniach z hamulcem możesz dowolnie ustawiać i zwiększać, tak aby "zbudowało" się poprawnie doładowanie ...
I jeszcze jedno tak żebyśmy się dobrze zrozumieli - dobry fachowiec nie ma problemu z inercyjną. Ja nie mam podstaw do tego aby zarzucać v-tech`owi braku profesjonalizmu bo to byłaby bzdura. Dużo osób jest bardzo zadowolona z ich pracy i dzięki temu firma się rozwija i ma uznanie w tym środowisku ...
__________________
Ekspert - to człowiek, który przestał myśleć - on wie.
(Frank Lloyd Wright)
Ostatnio edytowane przez pawels_123 ; 15-09-2009 o 09:04
|