View Single Post
Stary 24-07-2009, 23:08   #23
dzeryae
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-07-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCI 200 KM
Rocznik: 2013 MK4
Postów: 129
Domyślnie Odp: Stuki w układzie kierowniczym..lub zawieszeniu

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No, jeszcze sporo musiałbyś wymienić, żeby mieć 100% pewności, że nie będzie stukać...

Tym niemniej zainteresuj się końcówkami drążków kierowniczych - są zewnętrzne (te "z kulką i teflonem") i wewnętrzne ( w przekładni kierowniczej). Niestety, najczęściej występują razem z drążkiem.

Sprawdź także luzy na sworzniu wahacza (przegubie zwrotnicy) http://ford.sklep.pl/pl,product,3211...acza,febi.html

Końcówki drążków i sworznie zwrotnicy należą do tzw odpowiedzialnych części, radzę w tym przypadku kupować oryginały Motorcrafta, a nie zamienniki. Regenerowanych nie kupuj, jeżeli lubisz ryzyko, poskacz sobie na bungee :596:.

Dobry, przytomny mechanik na kanale (samochód stoi na kołach) powinien stwierdzić, czy są luzy na tych elementach, czy nie.

Sprawdź także - o czym piszesz - mocowanie całej maglownicy.

Bardzo możliwe jest to, o czym pisze Maestro.
Dzięki za sugestie, sworzeń wahacza odpada, wymieniałam cały wahacz prawy przedni i z prawej strony dalej stuka, łożyska mcpersona też (wymienione całe górne mocowanie amortyzatorów) pozostaje cały drążek, albo padające przeguby...Jeszcze jakieś pomysły?

Mały update..stuka też na kołach na wprost, typu wolniejszy przejazd przez studzienke zapadłą poniżej asfaltu, wolniejszy przejazd po nierównej kostce brukowej, a także czasem też przy wrzucaniu 1ki i srętach przy małej prędkości.. Co to może być? Jednak przeguby?

P.S Jak sprawdzić mocowanie maglownicy?

Ostatnio edytowane przez dzeryae ; 25-07-2009 o 12:53 Powód: uściślenie wypowiedzi :)
dzeryae jest offline   Odpowiedź z Cytatem