No, jeszcze sporo musiałbyś wymienić, żeby mieć 100% pewności, że nie będzie stukać...
Tym niemniej zainteresuj się końcówkami drążków kierowniczych - są zewnętrzne (te "z kulką i teflonem") i wewnętrzne ( w przekładni kierowniczej). Niestety, najczęściej występują razem z drążkiem. Sprawdź także luzy na sworzniu wahacza (przegubie zwrotnicy)
http://ford.sklep.pl/pl,product,3211...acza,febi.html
Końcówki drążków i sworznie zwrotnicy należą do tzw odpowiedzialnych części, radzę w tym przypadku kupować oryginały Motorcrafta, a nie zamienniki. Regenerowanych nie kupuj, jeżeli lubisz ryzyko, poskacz sobie na bungee :596:.
Dobry, przytomny mechanik na kanale (samochód stoi na kołach) powinien stwierdzić, czy są luzy na tych elementach, czy nie.
Sprawdź także - o czym piszesz - mocowanie całej maglownicy.
Bardzo możliwe jest to, o czym pisze Maestro.