Mi zarówno mechanik, jak i panowie z serwisu forda początkowo powiedzieli, że to wina niewyregulowanych linek (wodzików) - mechanik je sprawdził i powiedział, że nie ma na nich żadnych luzów, więc ostatnia diagnoza to
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - skrzynia biegów a konkretnie luzy, czy jakieś niedopasowania na synchronizatorach
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.( w każdym bądź razie praktycznie na 100% wykluczyli winę sprzęgła. Szczerze mówiąc załamało mnie to na całego, ponieważ inni wymieniali w takich sytuacjach wysprzęglik, pompkę lub co najwyżej cały komplet sprzęgła i pomagało, a u mnie chyba szykuje się remont skrzyni, porażka i to przy 140 tys. przebiegu.
Dla przypomnienia: u mnie wygląda to w ten sposób, że problemy z wbiciem biegu są na włączonym silniku po wysprzęgleniu na luz i ponownym wciśnięciu pedału sprzęgła, dotyczy to tylko biegu 1 i wstecznego (niezsynchronizowanych). Przy czym po dłuższej jeździe biegi już wchodzą choć nie bez problemów (haczą).