Cytat:
1) uszkodzony wtryskiwacz - najbardziej prawdopodobny
2) nieprawidłowe sprężanie w cylindrze (np. uszkodzona uszczelka pod głowicą - w tym przypadku dochodzą jeszcze inne objawy)
|
Co do 2 to wykluczam całkowicie
powodów moga być setki innych uszkodzenia niektórych czujników
być może przepływomierz może któryś z przewodów powietrza .... itd itp dlatego szukam kogoś komu objawy by się pokrywały
w maju postaram się zrobić diagnostyke wtrysków po raz 3 w innym ASO więc będę miał już więcej danych a do tej pory jeśli nikt mi nie pomoże to sie przemęcze kilka dniu (już tak jeżdżę od kilku miesięcy ponieważ nikt nie jest w stanie sensownie tego wyjaśnić)
Jeszcze co do wtrysków to sprężynka powinna wyskakiwać po rozgrzaniu i pod obciążeniem na obrotach / zupełnie przeciwnie niż u mnie