Cytat:
Napisał tomekt
jedż do innego warsztatu czy stacji diagnostycznej
|
no tak, ale tym sposobem to mogę i 5 stacji wypróbować i w każdej po 120zł zostawić i każdy tylko będzie kasował i mówił że wg niego jest ok, a ja będę liczył na szczęśliwy traf.
Wydaje mi się że powinienem wyegzekwować tam gdzie robiłem poprawne ustawienie lub zwrot kasy....? prawda? Tym bardziej że jest to jeden z lepszych warsztatów tego typu w 3mieście... zostaje jeszcze ASO Forda, za 2x większą kasę a mam wątpliwości czy oni coś więcej zrobią...
Cytat:
Napisał tomekt
no i jeszcze zostaje kwestia regulacji tylnego zawieszenia pod wzgledem zbieżności
|
regulowali przód i tył, wiem bo widziałem jak Pan z tyłu też kręcił coś przy zawiechu a na ekranie się zmieniały wartości przy tylnej osi. Cała zbieżność jest ok niby teraz.
1) przybliż mi proszę proszę temat tej maglownicy... o co chodzi i jak to można wyeliminować?
2a) czy to uszkodzone łożysko na kielichu było ostatecznie odpowiedzialne za ściąganie samochodu? czy było to jakoś odczuwalne przez Ciebie jako kierowcę samochodu? (np lekki pojedynczy stuk w kierownicy, ledwo odczuwalny i tylko czasami przy delikatnym przyspieszaniu i skręcaniu za razem w tą stronę co auto ściągał (zwłaszcza na niskich biegach) (np przy wjeżdżaniu po łuku na autostradę itp.
2b)jak można zdjagnozować czy to łożysko czy nie (w sensie mechanik na stacji)
Cytat:
Napisał tomekt
regulacja zbieznosci na aucie obciążonym max czyli włozone ciężarki odpowiadajace maksymalnemu dopuszczalnemu obciążeniu auta przewidzanemu przez producenta
|
o tym akurat nigdy nie słyszałem - zapytam ich dlaczego tak nie robią.