Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2000-2007] mam kilka pytań odnośnie mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=77331)

donpedini 26-08-2009 16:04

mam kilka pytań odnośnie mondeo
 
Witam wszystkich ,jestem nowym na forum ,oraz nowym użytkownikiem modeno 2,0 DI . Jest to moje pierwsze autu i chciałbym się o nim troszkę dowiedzieć . Zaznaczę ,ze jestem laikiem motoryzacyjnym ,więc pewnie niektóre pytania wydadzą wam się śmieszne
Pytanie pierwsze
- czy normalnym jest to ,ze gdy włączam nawiew na szybę to uruchamia się Klima?? (mam klimatronik)
- czy te światła okrągłe które są w przednich zderzakach to są halogenu ,które można zawsze włączać gdy jest ciemno?? ,Czy po prostu są to przeciw mgielne światła ??
- co to jest to” P” na włączniku świateł . jak to działa ?? U mnie po przekręceniu w lewo nic się nie dzieje
- O co chodzi z tym zamykaniem auta z pilota . Gdy raz nacisnę przycisk to auto niby się zamknie ,a gdy drugi raz nacisnę to dopiero migną kierunkowskazy i tak jakby centralny drugi raz się zamknął .Czy to jest normalne??
I ostatnie już pytanie ile litrów oleju silnikowego wchodzi do mojego modelu auta, bo nie wiem ile kupić ??

mario13 26-08-2009 16:11

Odp: mam kilka pytań odnośnie mondeo
 
Sciagnij inst.obslugi z neta i poczytaj,na forum tez tego jest od cholery.Uzyj "Szukaj".
Troche wysilku,a i nie DI.Moze byc TDCI albo TDDi

Dexon 26-08-2009 16:12

Odp: mam kilka pytań odnośnie mondeo
 
Światła w zderzakach to światła przeciwmgielne, ale przednich można używać swobodniej niż tylnych :) nie tylko w gęstej mgle

"P" to światła "parkingowe"

Gdy dwa razy wciśniesz pilota, uruchamia się podwójne ryglowanie drzwi - nie otworzysz ich wtedy od środka.

A najlepiej to ściągnij sobie instrukcję do auta :)

TOMAS 26-08-2009 17:37

Odp: mam kilka pytań odnośnie mondeo
 
Cytat: