Przywitanie i kilka pytań
Witam!
Na samym początku chciałem się przywitać:-)) Zawsze chciałem mieć Focusa i moje marzenie spelniło się miesiąc temu. Kupiłem TDCI 1.6 109KM KOMBI - naprawdę milutko się jeździ. Oczywiście zauważyłem parę drobnych rzeczy (co Wy na to??): 1. Palące się lampki oświetlenia tablicy przez przedostająca się wodę za plastik. Według ASO nie do rozwiązania - przypadłość Fordów. 2. Pod pokrywą silnika, plastyk mi odszedł od szyby i teraz nie dolega (nie wiem czy to deformacja na słońcu, czy co?). Kumpel mówił, że ma to samo. Czy macie z tym jakieś doświadczenia? Jeszcze jedno MK2 to Focus II, bo zauważyłem post opisany MK2, a w środku było o Foczce? |
Odp: Przywitanie i kilka pytań
hej,
1) nie zauważylem na razie u siebie 2) mam tak samo - dodatkowo uszczelka pod szybą (miedzy przednia szyba i deska rozdzielcza nie jest ułożona w linii prostej) ... tak MK2 to Focus II (przed liftingiem) po liftingu jest MK2 FL. |
Odp: Przywitanie i kilka pytań
No to widzę, że to standardzik w Fordach. Jakoś muszę z tym powalczyć, ale to temat na później.
Mam kolejne pytanie: - Filtr paliwa, - Filtr powietrza, - Olej + filtr. Co ile zmieniacie w TDCI? Co 20 tysięcy wszystko? Słyszałem, że filtr powietrza można czyścić i wymieniać co 60kkm, ale to chyba przesada moim zdaniem. |
Odp: Przywitanie i kilka pytań
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Odp: Przywitanie i kilka pytań
Dzięki. Już kiedyś na to trafiłem, ale nie wiedziałem, że można temu ufać.
Kolejne pytanko. Filtry najlepiej ASO czy też jakieś np. polskie odpowiedniki? Olej to domyślam się, że słynna Formula Forda. |
Odp: Przywitanie i kilka pytań
Temat oleju to istna rzeka - poszukaj w archiwum. Każdy ma swój pomysł na olej. Dobrych filtrów jest na pewno dużo. W twoim silniku wymienia się sam wkład i jest z tym trochę kłopotu. Poczytaj archiwum - tam są odpowiedzi na większość pytań.
|
Odp: Przywitanie i kilka pytań
Dzięki!
Faktycznie do zmiany filtra paliwa trzeba przygotować pompkę, albo... silne usta :-). Poczytam i będę działał. Czyli mówicie, że generalnie nie koniecznie trzeba się trzymać filtrów z ASO. Olej, to pewnie zostawię, póki nie będzie go "brał". W fiacie lałem tę cholernie drogą Selenie, ale za to zrobiłem 170kkm i żadnego brania oleju :-) |
Odp: Przywitanie i kilka pytań
Mam kolejne pytano do kolegów.
Muszę zakupić filtry i olej. Co sądzicie o sklepach ewcar lub ford-esklep? Może macie jakieś lepsze miejsce na zakupy? Swoją drogą, to mnie zastanawia skąd oni moją "niby" oryginalne części - opakowanie + numer części? Zawsze myślałem, że części z logo producenta, to tylko w ASO sprzedają. |
Odp: Przywitanie i kilka pytań
Ja korzystam z tych sklepów i nie narzekam. A że ceny wyraźnie niższe niż w ASO (np. filtr kabinowy z węglem - prawie 2-krotnie) - to tylko się cieszyć.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.