Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
1 załącznik(i)
Witam serdecznie.
Czy moglby mi ktos zyczliwy podpowiedziec, w ktorym miejscu nalezy zaslepic zawor EGR w C-maxie 2.0 TDCi? Czy mam zaslepic otwor nr 1 ("za" zaworem - czyli wylatujace spaliny do kolektora ssacego) czy otwor nr 4 ("przed" zaworem - czyli spaliny dochodzące do chłodnicy przed zaworem EGR). Spotkalem sie z obiema wersjami (z ust mechaniorkow) ale wiem ze poprawna moze byc tylko jedna dlatego prosze o pomoc. pozdrawiam Sławek |
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Kolego z tego co wiem to 4. Tez chcialem zaslepic ale kazdy mnie nastraszal ze bede mial blad silnika :/
|
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Slyszalem ze blad takowy moze wystapic dlatego zalezy mi na opiniach uzytkownikow, ktorzy zaslepili EGR w swoim silniku 2.0 i jakie sa tego efekty. Moze ma ktos jakis lepszy "patent"?
Sławek |
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Dokladnie tak jak mowi przedmowca. Przed egr-em - 4. Jest tylko jeden sposob aby sie przekonac czy komp bedzie to widzial - proba praktyczna. Wiem ze ktos na forum juz tego dokonal i nie bylo problemow. Jak juz to zrobisz podziel sie doswiadczeniem na forum. Ja tez sie do tego zbieram i potrzebuje faktow:) Pozdro.
|
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
napiszcie jak zrobicie chętnie się podepnę
|
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Zaślepiony mam egr, przejechałem 4000 km. Czasami po odpaleniu zapala mi się kontrolka silnika ale nic poza tym się nie dzieje. Czy ona się świeci czy nie samochód jeżdzi normalnie.
|
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Czy zaslepienie w miejscu 4 nie odcina chłodnicy? Z tego co się oriętuję to 2 i 3 - są to miejsca podłączenia przewodów nagrzewnicy ciepłego powietrza. Jeżeli zaślepiona zostanie chłodnica w miejscu 4, będzie chyba zimno w zimie.
Podobno sposobem jest odpięcie wtyczki złącza elektrycznego z zaworu. |
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Jeśli zaslepiac to zaraz przed zaworem egr dlatego zeby spaliny ktore dostaja si do zaworu oblepiaja go w srodku i zawor sie zacina, blad moze wystapic dopiero po pewnym czasie, uklad ten dziala na zasadzie ze w momencie otwarcia zaworu egr jest orzymykana przepustnica na dolocie a tym samym przeplywomierz powietrza wykrywa mniejszy przeplyw powietrza, w momencie kiedy zawor egr jest zaslepiony, przepustnica nie chodzi, komp to wykrywa ze preplywka powinna zmierzyc mniejsza ilosc powietrza i powstaje blad, ja zrobilem juz pare takich samochodow i problemow nie bylo
|
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Przepustnica w dieslu ??
|
Odp: Zaślepienie zaworu EGR 2.0 TDCi
Kolego okomar. Krótko i zwięźle. Robiłeś to zaślepienie już kiedyś? Widziałeś fotkę zaworu w pierwszym poście tego wątku? Jeżeli tak to gdzie - 1,2,3 czy może 4?
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.