Jak wymienić łożysko przy pompie klimatyzacji na kole wieloklinowym?
W jaki sposób wymienić łożysko przy pompie klimatyzacji na kole wieloklinowym
|
Re: [MK1] POMPA KLIMATYZACJI
Ściągasz seger wewnętrzny > zdejmujesz koło pasowe razem z łozyskiem i następnie samo łożysko...
|
Re: [MK1] POMPA KLIMATYZACJI
wcześniej trzeba ściągnąć małe sprzęgło - jedna śrubka M6 (klucz 10). Po ściągnięciu sprzęgła z wieloklinu, będzie 1 podkładka dystansowa lub więcej.
Ostatnio wymieniałem całe koło pasowe wraz z łożyskiem. Jeśli powierzchnia styku ze sprzęgłem jest zardzewiała, ma rowki i nierówności, warto wymienić całe koło. Pamiętaj, po założeniu koła i sprzęgła musi być między nimi odpowiedni dystans - i ile pamiętam 0,5 mm (poszukaj w wyszukiwarce) regulowany właśnie tymi podkładkami. Cena regenerowanego 100 -150 zł. pozdro Tomek |
Re: [MK1] POMPA KLIMATYZACJI
Wszystko ok lecz prubując odkręcić M10 obraca się sprzęgiełko i w jaki sposób je zablokować aby jego nie uszkodzić i następna sprawa czy pod sprzęgiełkiem jest zabezpieczone koło segerem czy inny sposób , noi wreszcie koło zciągamy zciągaczem do łożysk czy powinno zejść ręką . Umnie na 100% poszło łożysko , poniewarz kółko ma typowy luz a pasek świergoli jakby jechało stado świerszczy. :569:
|
Re: [MK1] POMPA KLIMATYZACJI
Cytat:
Po zdemontowaniu segera poiwinno wszystko ci sie zsunąć. pozdr. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.