2.0 ecoboost duży pobór oleju.
Witam. Mam problem z dużym poborem oleju silnikowego. Od około 2 miesięcy pobiera około litra na 1000 km. Wcześniej wszystko było ok, od wymiany do wymiany (10kkm) nie było żadnych ubytków. Silnik obejrzałem z każdej możliwej strony i żadnych wycieków nie ma, suchutki. Moc ma, normalnie odpala, nie dymi. Wygląda to tak jakby coś z dnia na dzień coś mu się stało. Miał ktoś może podobny problem i podpowie co sprawdzić? Przebieg auta to 200kkm. Za podpowiedzi z góry dziękuję, pozdrawiam.
|
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
która wersja silnika? uszkodzone pierścienie, tłok, gładź
|
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
Co do wersji nie mam pojęcia, auto z 2011roku.
|
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
moc?
|
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
Pierścienie/cylindry, odma, turbosprężarka, za dużo opcji nie ma. Przy takim zużyciu to już potrafi dymic. Zobacz najpierw czy przypadkiem ten olej nie stoi w intercoolerze bo jak go zassie to po ptokach. Tłusty w środku to normalne ale nie tyle aby się lało, max kilka kropel. Świece do sprawdzenia jak wyglądają. Można wpuścić xado antykoks do cylindrów bardzo dobry preparat już sporo zapieczonych pierścieni uratował tylko trzeba uważać aby nie kapnął na plastiki/lakier wyżera go momentalnie.
Jeszcze uszczelniacze zaworowe mogą być ale to akurat łatwo sprawdzić, hamuj długo biegiem powiedzmy z 4-5000 obrotów do obrotów jałowych, daj gazu to pusci wyraźnego dymka. Choć nie sądzę aby przez nie brał tyle. Pierścienie cylindry nagle to chyba tylko jakby coś wpadło i porysowało ewentualnie tłok pękł. Normalnie ze zużycia to dzieje się stopniowo |
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
Cytat:
Klocolus dużo możliwości, dziś posprawdzam cały dolot. Turbosprężarka była wymieniana jakieś 50kkm temu na oryginał. |
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
Cytat:
|
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!
MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego) Też widziałem 2.0 i 2.3 z pękniętymi tłokami, akurat od wersji mocy to mało zależne. Ale raczej byłyby też inne objawy nie tylko sam pobór. |
Odp: 2.0 ecoboost duży pobór oleju.
Ten co rozbieraliśmy jechał tylko kopcił i chlał olej. Gładź prawie przeżyła. Tłok wykruszony, wytopiony nie pęknięty. Trzeba endoskop wsadzić i zobaczyć. Zazwyczaj widać.
W 1.6 EB z kolei, nie równo pracował. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.