Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Dzien dobry. problem z ford keyfree otwieraniem mk5. Otóż mogłem otwierać i zamykać auto z każdych drzwi przez dotknięcie klamki A teraz mogę tylko z drzwi kierowcy. Szukałem już wszędzie w Google ale nic nie znalazłem. Gdzieś musiałem coś przestawić. W menu komputera jest ustawione otwieranie z każdych drzwi A I tak da się tylko od kierowcy.
|
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Naładuj akumulator kolego. Nie śmiej się. Miałem to samo [emoji846]
Nie zapomnij o bms [emoji3516][emoji3516][emoji3516] Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka |
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Cytat:
|
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Cytat:
Swoja droga w wielu miejscach mozna przeczytac aby ladowac AKU podlaczony do minusowej klemy, A minus ladowarki do dedykowanego bolca kolo AKU. A to wlasnie z powodu BMS. Chociaz nie potrafie sobie wyobrazic jak to moze miec na BMS wplyw kiedy reszta systemow jest od zasilania odlaczona. No chyba ze ten modul BMS na minusowej klemie ma swoj procesor i swoja pamiec. |
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Resetujesz bms zeby wiedzial ze ma nowy aku i zmienia sie sposob ladowania jego, ale to jak wkladasz nowy z tego co wiem
|
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Jq robię reset BMS po każdym ładowaniu.
Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka |
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Cytat:
Czujnik monitorowania akumulatora mierzy temperaturę, napięcie oraz wydajność prądową akumulatora. Wykorzystuje te informacje do obliczenia stanu naładowania akumulatora (SOC = State of Charge). Aby czujnik monitorowania akumulatora działał z dużą dokładnością, należy go regularnie rekalibrować. Rekalibracja odbywa się w fazie spoczynku, gdy prąd spoczynkowy akumulatora jest mniejszy niż 100 mA. Faza spoczynku musi trwać przynajmniej 3 godziny. Im dłuższa faza spoczynku, tym większa dokładność. Przedział czasowy, w którym musi się odbyć rekalibracja wynosi siedem dni. Jeśli układ nie będzie w stanie przeprowadzić rekalibracji w ciągu 7 dni, nie można zagwarantować dokładności SOC. Spowoduje to deaktywację funkcji start–stop oraz układu SRC." |
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
No tak. Ale z tego mozna wywnioskowac tylko fakt o rekalibracji.
Jednak ja wspomnialem o fakcie ladowania aku z tym czujnikiem podlaczonym w obwod ladowania. I nie bardzo rozumiem jak by to mialo wplynac na pozniejsze wyniki samego odczytu stanu aku przez ten czujnik. |
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Cytat:
Od długiego czasu notuję absurdalne zachowanie układu zarządzającego sposobem ładowania aku i może to jest rozwiązanie dla mnie. Ostatnio np, na trasie 200 km, znów działy się cuda. Podłączony telefon, 50% naładowania, i widzę, do pełnego naładowania telefonu 4,5 godziny, na widżecie "Pudełka Damiana" 0A. Po ok. godzinie, 45%, do pełnego 35 minut, 2,5-4A i tak przez całą drogę. Raz prąd uderza z siłą wodospadu po paręnaście do ponad dwudziestu amperów, raz 0 przez dzień lub dwa. Wskazywany poziom naładowania aku nie ma tu żadnego znaczenia. To samo się dziej, czy mam 30 czy 70% naładowania. Zanim wydam lekka ręką 1,5 tys na aku, chciałbym mieć pewność że inne elementy tego układu są ok. I drugie pytanie (Czujnik monitorowania akumulatora), czujnik jak czujnik, czy może się popsuć, skoro to chyba jakieś oprogramowanie? |
Odp: Ford Keyfree - nie otwiera wszystkich zamków
Proszę. Tu masz wszystko od A do Z. Autor filmu to prawdziwy specjalista.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ja miałem też raz dziwną sytuację z aku, po naładowaniu auto dalej zachowywało się tak jakby było słabe aku. Reset BMS i wszystko wróciło do normalności. W mk4 można było zrobić kombinacje guzików. W mk5 już trzeba mieć komputer. Nie musisz wydawać 1.5tysi na nowe aku. Ja zapłaciłem za swój około 500 cebulionów. (2021 roku, Varta start stop. Agm 70 Ah 760 A Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.