Szarpie po regulacji zaworów. 1.8 Duratec
Witajcie, mam problem po przeprowadzonej regulacji zawórów. Sama regulacja w sobie udała się, rozrząd kilka razy sprawdzony. Ciśnienie na jednym cylindrze wyrównało się z resztą lecz po skończoej pracy samochód cierpi na niemiłosierne szarpania podczas przyspieszania. Dzieje się to zarówno na PB jak i na gazie. Jak narazie udało mi się podmienic cewkę, przewody, krokowca i wszystko wygląda ok. Zastanawaim się czy podczas pracy nie szarpnąłem jakimś przewodem i tak powstał ten problem, mniej więcej wszystko sprawdziłem i nic dziwnego nie znalazłem. Macie może jakiś pomysł ?
Dodam, że po regulacji autko "odzyskało" kilka koni, dużo lepiej przyśpiesza. Problem szarpiania, nierównej pracy występuję tylko w przedziale 1500-2500 obrotów. Ciekawą sprawą jest też to, że zaraz po odpaleniu (na ciepłym silniku) kiedy chodzi na "ssaniu" obroty około 1000, kultura pracy silnika jest wzorowa, kiedy tylko spadnie do 750-800 chodzi bardzo nie równo. |
Odp: Szarpie po regulacji zaworów. 1.8 Duratec
A jak kolega robił tą regulacje zaworów ? Dałeś nowy wałek czy szklanki ? Rozkręcałeś wałki przy ustawieniu rozrządu ?? Jeśli nie to tutaj popełniłeś błąd
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.