Silnik 2.2 PUMA, po remoncie
4 załącznik(i)
Witajcie!
Robiłem kapitalkę w moim Transicie w 2.2 TDCI Zrobiłem najwększy błąd na świecie, mianowicie robiło to 2 gości. Teraz silnik się zatarł. Jest sens naprawiać czy wymiana na używkę ? |
Odp: Silnik 2.2 PUMA, po remoncie, zatarty po 3000km
Jesteś w czarnej du...e :) Dlaczego to sam już napisałeś. Ale pocieszę Cię. Gdyby to robił jeden też by powiedział że to nie jego wina i wymyśliłby jakąś głupią historyjkę.
Nie wiesz kto co robił i jak to zrobił. Moim zdaniem rozwiązania są dwa. Zrób to sam. Albo... Kup inne auto/dawcę inny silnik (a najlepiej jeżdżącego dawcę). Nawet jakbym ja miał sam to robić od nowa - porządnie to bym się nie podjął. Ten silnik dostał już tak w kitę przez błędy że tak na prawdę to każdy element musisz kupić nowy a słupek kompleksowo obrobić (co nie będzie ani łatwe ani tanie). |
Odp: Silnik 2.2 PUMA, po remoncie, zatarty po 3000km
Gość umywa ręce - jego alibi jest niedorzeczne. Te silniki mają zaimplementowany w oprogramowaniu sterownika system ochrony przed przegrzaniem. Jeżeli brak jest cieczy lub wentylator nie włącza się, to przy 120 stopniach ograniczana jest moc, a jeśli temp. głowicy osiągnie 132 stopnie, to silnik jest w ogóle wyłączany o nie można go uruchomić. To głowica, a przecież słupek nigdy nie osiągnie takiej temperatury.
Też sądzę, że najlepszym wyjściem jest kupno dobrej używki. |
Odp: Silnik 2.2 PUMA, po remoncie, zatarty po 3000km
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.