Ściąga po wymianie sprężyn
Witam. Po wymianie przednich sprężyn auto zaczęło ściagać w lewą stronę. Kierownica w pozycji neutralniej też nie jest w poziomie. Mam wrażenie że w prawą stronę kręci się ciężej. Do tej pory 2 razy ustawiałem zbieżność i przekładałem koła. Czy jest sens robić kalibrację czujnika skrętu kierownicy?
|
Odp: Ściąga po wymianie sprężyn
Coś źle złożone. Sam po wymianie sprężyn nic nie robiłem i jedzie prosto przy każdej prędkości.
|
Odp: Ściąga po wymianie sprężyn
To owe „coś” źle złożone może być czymkolwiek w kolumnie McPhersona… Jeśli robiłeś sam - rozbieraj, sprawdź czy sprężyny dobrze siedzą w swoich gniazdach i czy amortyzator siadł dobrze w zwrotnicę. Jeśli zaś robił warsztat - sprawa prosta, jedziesz na reklamację i koniec kropka, niech poprawiają co spartaczyli.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Odp: Ściąga po wymianie sprężyn
Jeżeli kierownica się przekręciła, to ewidentnie coś się zmieniło w geometrii.
Teoretycznie po wymianie sprężyn, wszystko powinno być jak wcześniej. Ja wymieniałem amorki i łożyska McPhersona i po naprawie nic nie ściągało i kierownica była prosto. Coś musi być inaczej złożone, niż dotychczas. Dziwne, że zrobienie zbieżności nic nie poprawiło. Masz wydruk? Może są nieprawidłowe kąty, czego drążkami nie wyregulujesz i trzeba sprawdzić dokładnie co jest nie tak. |
Ściąga po wymianie sprężyn
Jak zrobienie zbieżności miało coś poprawić jeśli np sprężyna „siadła” niewłaściwie? Co trzeba by regulować bo to poprawić? No właśnie nie da się… Teoretycznie mało kto po wymianie amortyzatorów czy sprężyn robi geometrię bo wszystko składa się Ok i auto jeździ Ok. Ale mimo wszystko zaleca się taki zabieg przeprowadzić.
A tutaj jak mówię - jeśli kolega sam wymieniał jak pisze, to musi niestety zrobić inspekcję. Jeśli zaś warsztat, to kierować się do nich z reklamacją i nie brnąc w zbędne koszty z ustawianiem geometrii zanim wszystko nie zostanie doprowadzone do porządku… Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Odp: Ściąga po wymianie sprężyn
sprężyna wsadzona albo
1. do góry dołem jeśli się tak da albo poduszka \ łożysko zostało źle ułożone względem nadwozia w starych fordach na łożysku jest taki nosek i ten nosek się ma zgrać w linii prostej z noskiem na amorze źle złożyłeś i czeka cię rozbiórka geometrią jeszcze tylko pogorszyłeś stan, bo po poprawie babola jeszcze raz na geometrię musisz jechać Bump: Cytat:
jak jest wszystko dobrze poskładane to masz skopaną zbieżność \ rozbieżność ale jednakowo i to jeździ. natomiast dobrze nie jest. a tu, jest coś ewidentnie źle poskładane |
Odp: Ściąga po wymianie sprężyn
Odwrotnie założona sprężyna, albo nie do tego auta.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.