PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Witam.
Czy czujnik skrętu SW_ANGLE w przekładni PSCM ustawia się mechanicznie, czy można go skalibrować np. Forscanem lub innym narzędziem? |
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie?
|
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
1 załącznik(i)
W UCDS jest kilka procedur specjalnych, może któraś dotyczy kalibracji SW_ANGLE ?
|
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Nie mam ucds, ale w foscanie znalazłem kilka podobnych punktów. Problem w tym, że ciągle mi wraca do ok. -7° i ciągnie mi kierownicę w lewo. Dlatego pytam, bo może trzeba mechaniczne.
Kąt skrętu kierownicy jest taki sam w obie strony od neutrala i jedzie prosto. Zbieżność ok, kąty w normie choć minimalnie się różnią. |
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Cytat:
Funkcja korekty jazdy prosto do przodu wyrównuje znoszenie w bok pojazdu za pomocą EPS
|
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Dzięki, ale obawiam się że to nie to. To jest funkcja korygowania to tu jazdy którą można włączyć lub wyłączyć i głównie opiera się na ESP.
Mnie chodzi o czujnik kąta skrętu kierownicy podłączony do PSCM. Nie mylmy go z czujnikiem w SASM. To są dwa inne czujniki. Ten w SASM normalnie się kalibruje i jest na 0° a ten w PSCM nie. No ale mogę się mylić. Sprawdzę to jeszcze raz. |
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Cytat:
Zresztą na screenie z UCDS wyraźnie widać dla PSCM "Straight ahead adaptation angle reset"... BTW - po takiej robocie magla także tą drugą procedurę ("pull-drift compensation") też należy zrobić. |
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
No i wszystko jasne.
Dostałem odpowiedź i jeszcze gratis w postaci tego że oprócz resetu trzeba zrobić adaptację o czym nie miałem pojęcia. Dziękuję. |
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Witam ponownie.
Nie bardzo rozumiem algorytm adaptacji tego czujnika bo: Za każdym razem po przejechaniu kilkudziesięciu lub więcej kilometrów pokazuje różne wartości. Raz -7, raz +4, innym razem -5 aby znów pokazać +22. Pewnie tak ma być i tematu nie będę zgłębiał. Natomiast przy okazji odkryłem, że mam jednak źle ustawioną kierownicę względem magla a co za tym idzie zbieżność ustawioną do tego złego ustawienia kierownicy i magla. Nie wiem jak ja wcześniej to sprawdzałem że wyszło mi dobrze :( :oops:. I pewnie to jest przyczyną tego ciągnięcia w lewo. Mniej więcej o taki kąt co jest przestawiona kierownica wraz z ustawieniem zbieżności. Tak mi się wydaje. To przy okazji, czy SASM ustawia się do kolumny kierownicy? O ile przestawienie kierownicy na kolumnie tak, aby kąty skrętu były jednakowe w lewo-prawo, to czy SASM też trzeba przestawiać? |
Odp: PSCM - kalibracja SW_ANGLE?
Panowie mam takie pytanie, ale od początku. Auto ciągnęło mi delikatnie w lewo, wymienione mam sworznie, łączniki, drążki klocki i opony. Wszytko jest sprawne. Podczas ustawiania zbieżności prawe koło mieści się w normie ale ma delikatną różnicę. Diagnosta mówi, że nie powinno to mieć wpływu na tor jazdy.... Mimo tego jadąc z kierownicą prosto czuję że ciągnie ją delikatnie do lewej i muszę kontrować minimalnie w prawo. Mam fokę 2012 rok kombi z tym śmiesznym systemem parkowania, więc wnioskuje że układ jest elektryczny.
Jak ustawia się kąt skrętu na czujniku, trzeba jechać do ASO czy jakiegoś magika? Może polecicie kogoś w Gdańsku? Trzeba zrobić kalibrację czy jak to wygląda? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.