Korekty wtrysków - Forscan
1 załącznik(i)
Witam, pytanie:
- czy numeracje dla PID'ów z korektą wtrysków w Forscan'ie (INJ_CORR_OFFS...) odpowiadają numeracji wtryskiwaczy,tak jak są one kodowane? (przy kodowaniu, podpowiedź w Forscanie podaje że wtryskiwacz nr 1 jest pierwszy od lewej). Przy okazji, poniżej screen z korektami wtrysków. Czy takie wartości są dopuszczalne? [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Nie znam się ale gdzieś czytałem że musi się sumować do zera. Tutaj +16 i -16 zero robią. Mądrzejsi niech napiszą , bo też mnie to ciekawi.
|
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Cytat:
Na wolnych tak sobie skacze między +12-20... po dodaniu gazu, wszystkie sie zerują. |
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Powyżej ileś tam obrotów zawsze wyskakuje zero. Za tydzień, albo kilka dni też prawdopodobnie się będzie zerowało , ale będą inne wartości na tych wtryskach. Sprawdzałem na trzech MK5 2,0 TDCI DW10F i wartości różniaste bywały, nawet większe niż te bezwzględne 16.
U Ciebie jest 1,6 TDCI/HDI . Szkoda że nie mam kabelka do żony 1,6 HDI / 115 KM / miałbym możliwość porównania. |
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
5 załącznik(i)
To jest wynik z Mondeo MK5, 2.0 TDCi, silnik 8TCC. Cierpi od dłuższego czasu na poranne głośne klekotanie i wycie... po 3 km jest już ok, ale znów jak juz się ciepło mu zrobi to zaczyna losowe życie, raz sie zbiera jak złoto, innym razem dziura po dodaniu gazu, raz cichutki jak benzyna, innym razem słychać jakieś stukowe i tak w około, oczywiście bez żadnych błędów. EGR zatkane. Trochę dziwnie zachowuje się ciśnienie doładowania względem oczekiwanego. Obstawiam turbinę, ale wolę upewnić się czy jednak nie wtryski... nie mam za bardzo z kim porównać parametrów i takie wróżenie z fusów... poniżej np. Dziwne odczyty z Ciśnienia doładowania względem zadanego.
|
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Pytanie do znawców:
Filmik prezentuje przebieg z ciśnieniem doładowania (linia zielona) oraz żądanym/oczekiwanym (linia czerwona). Na wolnych obrotach ciśnienia są praktycznie wyrównane, natomiast przy jeździe, doładowanie żyje własnym życiem. Turbina do naprawy czy do czyszczenia (klejąca się zmienna geometria?). (Gdyby filmik nie działał, to link YouTube → [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
OK, rozumiem, nikt nie zna odpowiedzi na powyższe pytanie. To może inaczej, a czy ktoś wie czy przepustnica powinna/może zmieniać swoje wartości w trakcie jazdy? Możliwe że spowodowane jest to zbyt dużym ciśnieniem w dolocie?
|
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Cytat:
|
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Cytat:
Z tym że u mnie rzeczywiście przepustnica 95% czasu jest otwarta w pełni, nie zależnie od pedału gazu czy przyspieszenia. Ale raz na jakiś czas przepustnica się przymyka na chwilę tak między 20 a 60%... |
Odp: Korekty wtrysków - Forscan
Może masz rację. Dawno temu, jak chodziłem do szkoły, to w dieslu też przepustnica uchylała się wraz z położeniem pedału gazu. Może teraz jest inaczej.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.