Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Witam
Jestem przed zakupem S-Max i waham się na automatem bowiem znajomy mechanik mi odradza, że niby awaryjny. Celuję w przebieg około 180tys więc to różnie bywa z każdą skrzynia. Ale jak to jest naprawdę? Jakieś rady i sugestie? Pozdrawiam Bartek |
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Mechanik ma rację raczej unikaj automatu , powershift jest dość awaryjny a remonty wahają się w granicach 6000 zł, znam to z autopsji.
|
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Duzo osob narzeka na automaty , jest problematyczny . szukaj manuala ,moze nir taka wygoda ale mniej klopotu , mechanik dobrze mowil
|
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Cytat:
6000 zł ? - bardzo promocyjnie podszedłeś do tematu :) Z tego co większość pisze to bliżej 9000 zł. |
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Mi osobiście wyszło około 4 tys. ale robił mi to kolega mechanik poszło łożysko to główne, ale przy okazji powymieniałem parę części na nowe profilaktycznie.
|
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Nie wiem jaki kolega szuka silnik. W 2.2 TDCI jest stary dobry AISIN.
|
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Witam
Mogę podpowiedzieć po użytkowaniu S-maxa z PS-em przez ponad 240000 km a więc długo i od nowości. Skrzynia wymaga serwisowania - regularnego a nie wymiana oleju po xxx tysiącach dopiero w Polsce. Kilka praktycznych uwag jak nie pałowanie jej od zera na pełnej mocy , wymiana oleju co 40000 ( bynajmniej ja tak praktykuję) i jazda jest naprawdę przyjemna bo skrzynia działa szybko i bez zastanowienia. I na koniec jedna uwaga . dość późno zrobiłem mapę w Tune Force na ok 190 KM ze względu na gwarancję i to był błąd. Po tej zmianie ( chłopaki wiedzą co robią-polecam) skrzynia pracuje tak jak powinna tzn. zmienia biegi jeszcze płynniej niż na fabrycznej mapie. I co więcej spalanie znacząco spadło . Żonka nie może przekroczyć średnio 8 litrów przy jeździe głównie miasto. Obserwacje po takim przebiegu. Na pewno niedługo czeka mnie regeneracja tłumika drgań ( zaczyna być słyszalna zmiana biegu z jedynki na dwójkę) a co za tym idzie zrobię komplet. Ceny za kompletną regenerację znacząco spadły i pewnie zamknę się w 7000 zł. Przynajmniej taką mam wycenę. Czy to dużo za regenerację . Ja patrzę na to jak na całość . Auto kosztowało ok 150000 zł i przez 6 lat swoje przejeździło . Tak więc koszt wydaje mi się niewielki. Chciałem je sprzedać i kupić nowego S-maxa ale wybór padł na Kugę i Esior zostaje jeszcze na trochę . Długi monolog ale może być pomocny z morałem . Jak Cię nie stać na serwisowanie bądź naprawy to zostaje manual . Za wygodę się płaci. Pozdrawiam:) |
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Niejeden już mądry człek powiedział, że "auto to luksus" i trzeba łożyć na utrzymanie.
|
Odp: Opinie dotyczące automatu 2010-2014
Ja tam też mam automat i pięknie chodzi zmienia biegi to już drugie Mondeo z automatem i jestem zadowolony.
MK4 wymiana oleju w skrzyni mi zalecają co 30tyś km . |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.