Lpg
dzisiaj zauwazyłem kolejny problem niewiem co sie dzieje z tym nie mam zielonego pojecia mam lpg i normalnie pali na Gazie na przycisku I przelacze na 0 no zapala rownież ale jak przelacze na przycisk II i chce zapalic zapala za moment sie dławi i gasnie a pedałem gazu pukam i nic ....mam do wyregulowania gaz gaz na bank jest na przycisku I a benzynka na II pozdrawiam
|
rudyeastwdzz, :fcp14 A zauważyłeś, że jest nieco zimniej na dworze/polu, niż było nie tak dawno temu? Silnik zasilany gazem ZAWSZE powinien być odpalany na benzynie, a to dlatego, aby podgrzała się ciecz chłodząca, która przepływa przez reduktor/parownik. W tym to reduktorze/parowniku LPG z postaci ciekłej - w takiej postaci tankujesz - przechodzi w postać gazową i w mieszaninie z powietrzem pozwala się łaskawie zapalić iskrze ze świecy. Przy kombinacji, którą opisałeś - po prostu zalewasz silnik i "po ptokach"... :fcp4
|
dresat, nie wiem jak ty wykoncypowałeś, że on zalewa silnik. Napisał, że odpala mu i zaraz gaśnie w pozycji II, czyli w pozycji przełączenia na benzynę. Gaz w tej pozycji jest odcięty, więc co ma do tego cały Twój wywód? Moim zdaniem rudyeastwdzz, powinieneś zalać z 10 litrów benzyny, być może jakiegoś preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy, po czym przejechać ze 100km na samej benzynie i będzie git.
|
llechu, Ano, tak to wykoncypowałem, że: Kolega odpala na zimnym silniku na gazie - własciwie ciekłym, przełącza na pozycję II i do tego daje po pedale gazu...Przeczytaj Jego posta jeszcze raz uważnie.
I jeszcze zechciej mi objaśnić, co mają wtryskiwacze benzyny do pracy silnika na gazie? Przecież do gazu są chyba oddzielne wtryskiwacze? To ten zalecany przez Ciebie specyfik jak ma pomóc dla gazu? :fcp4 |
dresat, zdarza się, że pomimo przełączenia na emulator wtryskiwaczy (czyli do wtryskiwaczy impulsy elektryczne nie dochodzą), silnik spala benzynę (przez to trudno też dobrać ustawienia składu mieszanki w instalacji LPG bo nie wiadomo ile właściwie tej benzyny leci do cylindrów). Wiele osób się nad tym zastanawiało i ktoś objaśnił, że dzieje się tak dlatego, że zapieczone od nieużywania wtryskiwacze nie domykają się i podciśnienie wysysa benzynę z listwy, w której przecież cały czas pompa ją pompuje. Dlatego warto wtryskiwacze benzyny mieć sprawne. Prawdę mówiąc nie wiem na ile ta teoria jest prawdopodobna, ale uznałem ją za wiarygodną. Ponoć nawet osobom, które sobie pomontowały wyłączniki pompy paliwowej benzynę wysysało z baku :-) - ale w to już mniej wierzę.
A posta autora wątku przeczytałem jeszcze raz i: Cytat:
Cytat:
|
dzisiaj pokazalem znajomemu i powiedział ze instalacje robił jakiś d****l gaz jest na I benzyna na O a spalanie do zera jest na II widac ze ktos dobrze podłaczył... hmmm dzisiaj jeszcze bylem na regulacji gazu i mam parownik do wymiany i swieczki albo cewke jak sprawdzic czy cewka jest dobra ( gaz strzela)
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.