Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
Koledzy próbuje za pomocą FORscana zainicjowac blokade kierownicy po wymianie RFA. Problem w tym ze po pewnym czasie samochód przechodzi tak jakby w tryb eco i odlacza np. zasilanie radia - wtedy inicjalizacja kończy sie błędem. Jest jakks sposób na podtrzymanie zasilania w całym samochodzie ? Otwieranie drzwi co jakis czas ? Nie mam pomysłu za bardzo. Silnika nie mogę odpalić. Jedynie zaplon włączyć
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
Drugie auto i przewody
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
chodziło mi o oszukanie sterownika który po jakimś czasie wyłącza część urządzeń - tryb eko. Ale niestety to nie to. Pomimo iż pojazd nie wszedł w tryb eko ( zasilanie na radiu było cały czas ) wyskoczył błąd podczas inicjalizacji blokady kierownicy z RFA. Macie może pomysł skąd ten błąd ? Mój poprzedni RFA to 7S7T-19G481-BD obecny 7S7T-19G481-BC. Problem w tym ?
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
Cytat:
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
Koledzy pomocy !:(
Przez swój brak wiedzy zaktualizowałem moduł RFA 7S7T-19G481-BD który po tej operacji padł. Wymieniłem go na nowy 7S7T-19G481-BC dopisałem dwa kluczyki i odpaliłem procedurę inicjalizacji modułu RFA w której to łączy się on z ESCL (elektroniczna blokada kolumny kierownicy). Procedura ta dochodzi do 65% i zawsze w tym samym momencie wyskakuje błąd, który informuje że procedura nie została zakończona. Kupiłem następny model RFA 7S7T-19G481-DB i dokładnie ta sama historia. Dodatkowo podczas dopisywania kluczyków - po dopisaniu pierwszego wyskoczył błąd że znaleziono usterkę w ESCL - sprawdź schemat instalacji elektrycznej modułu. Zresetowałęm forscana, wyczyściłem DTC co pozwoliło bez problemu dopisać drugi kluczyk. Niestety inicjalizacja modułu ponownie zatrzymuje się na 65%. Skończyły mi się pomysły. Nie chce mi sie wierzyć że nagle padło ESCL bo przed aktualizacją nie stwarzało nigdy żadnych problemów. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
no to trzeba Ci IDSa , GFDRSa jak tamto nie ogarnia
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
Dziwne jest to ze jest rzesza ludzi którzy wymieniali RFA właśnie na moduł z końcówką DB ze względu na odpalanue impulsowe i bez żadnych problemów robili całość FORscanem
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
A próbowałeś to zrobić jakąś inną wersją forscana czy tylko tą testową 2.4.0?
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
Cytat:
|
Odp: Inicjalizacja elektronicznej blokady kierownicy po wymianie RFA
podczas tej operacji gdzie jest kluczyk / w którym miejscu/ powinnien być w kolumnie kierowniczej w miejscu klasycznej stacyjki
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.