Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Cześć
Udało mi się znaleźć sposób na sygnalizowanie wypalania DPF . Sposób działa w C-max 2015 2.0 TDCi 150 ps. Myślę że działać to będzie w c max od 2010 i Ford Kuga II, Focusie MK3 Opiszę krok po kroku jak to zrobić: Diodę wpinamy pod przekaźnik R3, nie pod grzanie lusterek. Co potrzebujemy : -2-3 godziny wolnego czasu -Diodę 12v o dowolny kolorze , Ja mam kolor czerwony -Około 10 m kabla 2 żyłowy 0,5 mm2 -Trytytki -lutownica - taśma izolacyjna - śrubokręty W pierwszej kolejności musimy zobaczyc czy w skrzynce bezpieczników posiadamy przekaźnik R3 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Przekaźnik R3 to parownik filtra DPF czyli świeca żarowa która podgrzewa wtryskiwane paliwo (tak mi się wydaje Gdy znaleźliśmy ten przekaźnik to przystępujemy do pracy Bierzemy jeden koniec kabla i lutujemy do niego diodę plus z diody czyli nóżka dłuższa do plusa kabla ,a krótsza do minusa. Później wybieramy sobie miejsce gdzie ma być dioda , moja znajduje się między deską a uszczelka drzwi , wciśnięta bez żadnego wiercenia . https://zapodaj.net/29313bb466e56.jpg.html Diodę wsadziłem w to miejsce i odchylając uszczelkę zszedłem kablem na dół po słupku , przeprowadziłem kabel nad pedałami mocując trytytkami kabel do instalacji , przeszedłem na stronę pasażera , później musicie wyciągnąć schowek i poszukać grubej wiązki kabli która idzie do komory silnika . Po ściągnięciu schowka pasażera pod filcem pokaże się wiązka . Bierzemy drut najlepiej z miga i przepychamy go w wiązce do komory silnika . Róbcie to ostrożnie żeby nie zniszczyć lub nie uszkodzić instalacji .Na koniec drutu mocujemy kabel taśmą izolującą i wszystko przeciągamy . Ładnie puszczamy kabel po komorze silnika mocując trytytkami to jakiś otworów , Ja puściłem kabel przez otwory https://zapodaj.net/5f1f83bbd26da.jpg.html Jeżeli chodzi o komorę silnika to wymontowałem akumulator i filtr powietrza i po innych przewodach aż do puszki z przekaźnikami puściłem kabel , bez wiercenia. https://zapodaj.net/afe32b829f477.jpg.html Minus podpiąłem do minusa w puszcze , a plus do przekaźnika do wejścia nr 5 https://zapodaj.net/8bb5f4302a1eb.jpg.html Podczas wypalania dioda sygnalizuje tak �� https://zapodaj.net/40347cf935478.jpg.htmlq |
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Panowie a jak jest z c-max 2.0 tdci 136 km z 2006r czy da się jakoś zrobić tą kontrolkę wypalania dpf
|
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Fajny opis. Powinno sie udac
|
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
super, nie jedziesz do gdańska w najbliższym czasie? :D
|
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Cytat:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Nie to abym się śmiał z poradnika - jest fajny i pewnie różnym Kolegom przydatny:one: Gratuluję!:568: Ale z tym "udało się znaleźć..." to już naprawdę nie trzeba się jakoś "narobić" na naszym forum:one: - temat znany od lat... |
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Cytat:
|
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Podepnę się do tematu.
Jak to wykonać w aucie z silnikiem 1.5 TDCI, brak powyższych przekaźników jak w 2.0. |
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Podłączę się pod temat,
też chciałem zamontować diodę wypalania, ale w 1.6 tdci nie mam (wg) schematu przekaźnika R3 i co teraz??? Moja skrzynka bezpiecznikow wygląda tak jak tu: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] W miejscu przewidzianym na schemacie dla przekaźnika R3 jest pusto. Czy rocznik 2011 ma to jakoś inaczej rozwiązane? |
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
Gratuluję. Sam może się skusze bo nigdy nie zauważyłem jak to cholerstwo się uruchamia. Tak przy okazji to jakie macie Panowie spalanie w 2.0 tdci 150PS w trasie oraz na biegu jałowym? U mnie 7.0 trasa i 0.9 na jałowym.
|
Odp: Dioda sygnalizująca wypalanie DPF , Poradnik 😉
cześć :)
mógłbym prosić o odświeżenie linków? już niestety nieaktywne, lub jak możesz podeślij na maila lub priv :) |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.