Wentylatory pracuja na zimnym silniku
Witam od dluzszego czasu borykam sie z gasnacym silnikiem dojezdzajac do swiatel na zimnym silniku na benzynie jak i na gazie po rozgrzaniu auto nie gasnie, wyskoczyl blad wypadanie zaplonu na 4 cylindrze w dodatku na wolnych obrotach auto delikatnie sie trzesnie oraz miga check, wymienilem swiece przewody oraz cewke i nadal to samo wiec olalem sprawe dzis pojawil sie kolejny problem auto przez noc stalo po przejechaniu 1 km wskazowka w pionie nawiew zimny, na gaz sie nie przelaczyl a zawsze przy tym dystansie sie przelacza w dodatku wyja oba wentylatory czy moze to byc czujnik temperatury silnika ?
|
Odp: Wentylatory pracuja na zimnym silniku
masło maślane w opisie
mam rozumieć wypada zapłon na 4 cyl. (po wymianie świec, cewki i przewodów dalej to samo) jak tak sie dzieje to prawdopodobnie brak kompresji na 4 cyl. czyli wypalony zawór, przedmuch na uszczelce lub brak szczelności na pierścionkach. odnośnie wskazań temperatury i załączania dmuchawy --- nie wiem czy mam wiązać z wypadaniem zapłonu (jeśli tak to przedmuch na uszczelce pod głowicą) jeśli nie to czujnik temp. bądź ubytek płynu chłodniczego |
Odp: Wentylatory pracuja na zimnym silniku
Cytat:
Cytat:
|
Odp: Wentylatory pracuja na zimnym silniku
problem drugi rozwiazany zapowietrzony uklad chlodzenia, teraz pozostal pierwszy, sprawdze kompresje chodz dziwi mnie fakt ze jak auto sie rozgrzeje wszystko jest w porzadku, obroty troszke faluja na zimnym jak i rozgrzanym, krokowca czyscilem, ale skoro pokazuje blad wypadania to musi byc cos grubszego
|
Odp: Wentylatory pracuja na zimnym silniku
Odnosnie kompresji zrob purobe sucha i olejowa
Sucha pokaze kompresje silnika. Jak jest w normie to nie ruszac. A jak jest spadek kompresji to Olejowa: polega na wlaniu paru ml oleju do cylindra przez swiece i zrobienie pomiaru na danym cylindrze.Jak kompresja wzrosnie duzo to znaczy ze przedmuch na pierscionkach a jak sie nie zmieni to uszczelka pod glowica albo upalony zawor. Polecam tez pomiar luzow zaworowych bo jak jest duzy luz to za malo powietrza dostaje i kompresja tez bedzie zanizona Kolejna sprawa dlaczego uklad ci sie zapowietrzyl czy znalazles wyciek czy plyn znikna. Jak znikna to moze byc grubsza robota (uszczelka) Mozna kupic w sklepie samochodowym odczynnik do sprawdzania zawartosci spalin w plynie chlodzacym. Na 90% daje wynik nieszczelnej uszczelki gł. |
Odp: Wentylatory pracuja na zimnym silniku
Śmiga na gazie to pewnie nie ma luzów i zaczyna podpierac zawor.Zacznij od luzow zaworowych
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.