Wyciek płynu chłodniczego
Witam robiłem dziś wymianę oleju i filtrów i zaobserwowałem delikatny wyciek płynu chłodniczego nad wejściem rurki bagnetu oleju do miski jest taka śrubka z plaskim łebkiem na torxa i spod niej wisiała kropelka może ktoś wie co to za srubka
|
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
zastanawiam sie czy to nie jest spust płynu z bloku
|
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
Spusty zazwyczaj są na brokach
Nastukane na szklanym ekranie |
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
nikt wiecej nic niewie na temat tej srubeczki bo niewiem czy moge ja bez problemu odkrecic w celu uszczelnienia
|
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
a nie mogłeś foto strzelić?
|
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
nie miałem tel. a musiałem szybko zwolnic kanał
Bump: w tym ogłoszeniu czwarte zdiecie widac ja nad dziurka na bagnet lekko w lewo płaski łepek na torxa [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
Co by to nie było to ja bym to odkręcił, wyczyścił obie powierzchni a potem wkręcił na klej. Można dla pewności dopasować jakąś podkładkę miedzianą.
Nastukane na szklanym ekranie |
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
tak tez chce zrobic tylko zastanawiam sie czy moge ja bez obaw odkrecic
|
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
Namierzyłem wyciek cieknie z grubego węża pod filtrem powietrza i kapie na rozrusznik a z niego na tą śrubkę może ktoś podpowiedzieć jak ściągnąć puszkę filtra
|
Odp: Wyciek płynu chłodniczego
Odpinasz aku, potem wyciagasz klapkę ECU do góry. Następnie Odpinasz dwa złącza od ECU. Potem odkrecasz rurę dolotu pomiędzy filtrem a turbo - jedna śruba jest przykręcona do bloku na wysokości akumulatora, druga jest bliżej turbo, poznasz je po wypustkach na śruby. Potem odkrecasz rurę od puszki filtra na gumowej rurze. Na końcu trzeba odpiac kierownicę powietrza pomiędzy puszką a pasem przednim - jest na trzech wpustach.
I teraz najfajniejsze - Odpinasz puszkę filtra od bloku, są trzy bolce puszki, które wchodzą do gumowych tuleji. Musisz je zdecydowanie i mocno wyszarpnac. Potem manewrujac puszką filtra trzeba ją przekręcić tak, by najpierw wyszła wąska jej część na zewnątrz a potem grubsza. Może wystarczyć jedynie odsunięcie puszki filtra w prawo, w kierunku aku. Wtedy jest mniej szarpania. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.